Jag upptäckte nyss att jag har en liten röd prick längst nere till vänster under min avatar. Jag har sett andra personer ha blåa och gröna bilder, men vad betyder dom? Röd är ju sällan en bra färg dessutom, jag menar... man ska aldrig trycka på den stora röda knappen. Jag undrar varför jag gjort mig förtjänt av den. :S
Jag upptäckte nyss att jag har en liten röd prick längst nere till vänster under min avatar. Jag har sett andra personer ha blåa och gröna bilder, men vad betyder dom? Röd är ju sällan en bra färg dessutom, jag menar... man ska aldrig trycka på den stora röda knappen. Jag undrar varför jag gjort mig förtjänt av den. :S
Hmm. Jag kan se en liten röd prick längst ner till vänster på din avatar.
Har faktiskt aldrig tänkt på det.
blå är väl offline, o grön e online, men vad röd är vette fan.. bannad??
Kollade nu o man är osynlig, den röda pricken är för att man ska veta om det.
Fast om man vill vara extra finurlig så går man in i profilen för den användare man misstänker har aktiverat funktionen, syns inte "senaste aktivitet" -grejjen så är invisible-mode=på.