2012-07-12, 17:41
Medlem
Bubbaflexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacheteRampage
Boden I19, fuck yeah!!

När åker du upp? Är fundersam på vilket datum man ska åka upp!
2012-07-12, 17:43
Medlem
mrnedms avatar
Styrka: 9
Kondition: 8
Psyk. funktionsförmåga: 7
Befälslämplighet: 6
Intelligens: 7
Längd: 188
Vikt: 87
Jägartest: Godkänt
Syn: Perfekt
Hörsel: Perfekt
Tjänstbarhet: A
Ålder: 20

Sökta förband
Förstahandsval: LG FC911 militärpolis
Andrahandsval: LG GA917 markstrid

Nekad.
2012-07-12, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cupcakeman
Hade han varit över maxlängd känns det som att han borde blivit informerad under mönstring.

För han blev ju prel placerad där vilket betyder att han uppfyller alla kraven, enda anledningen till att inte bli antagen efter det skulle vara antingen pga av konkurens eller för att man finns i brottsregistret.

Jag missade vad jakeclawson hade för resultat men om jakeclawson blivit preliminärt antagen så är det klart att kraven har uppfyllts. Konkurrens antar jag problemet är. Samma för mig, jag blev inte antagen trots hyfsade (8 styrka, 7 cykel, 6 i-test, 6 psykolog, 6 befälslämplighet, perfekt syn och hörsel och tjänstbarhet A). Antar att det bara är att bita i det sura äpplet och söka igen tyvärr.
2012-07-12, 17:45
Medlem
MacheteRampages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbaflex
När åker du upp? Är fundersam på vilket datum man ska åka upp!

Tror jag åker på söndagen den 23dje! Vart åker du ifrån? =)
2012-07-12, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jollish
Jag missade vad jakeclawson hade för resultat men om jakeclawson blivit preliminärt antagen så är det klart att kraven har uppfyllts. Konkurrens antar jag problemet är. Samma för mig, jag blev inte antagen trots hyfsade (8 styrka, 7 cykel, 6 i-test, 6 psykolog, 6 befälslämplighet, perfekt syn och hörsel och tjänstbarhet A). Antar att det bara är att bita i det sura äpplet och söka igen tyvärr.

Givetvis blir man besviken när man inte kommer vidare men är det på grund av konkurrens är det bara att acceptera och köra vidare. När det som i mitt fall, inte är motiverat, blir man rätt lack. Ska ringa och prata med dem imorgon.
2012-07-12, 18:01
Medlem
jnystroms avatar
Hej!

Antagen till Livgardet
Så jävla skönt! Vill bara skrika! aaaah
2012-07-12, 18:01
Medlem
Hoylers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakeclawson
Givetvis blir man besviken när man inte kommer vidare men är det på grund av konkurrens är det bara att acceptera och köra vidare. När det som i mitt fall, inte är motiverat, blir man rätt lack. Ska ringa och prata med dem imorgon.

vad står de under motivering då? min motivering var även den ganska luddig. PM om de inte är något du känner för att ta här.

kom inte heller in. Antar att ja duger bättre till att vakta parkerade bilar än att hjälpa till att försvara och se efter landets intressen.
2012-07-12, 18:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hoyler
vad står de under motivering då? min motivering var även den ganska luddig. PM om de inte är något du känner för att ta här.

kom inte heller in. Antar att ja duger bättre till att vakta parkerade bilar än att hjälpa till att försvara och se efter landets intressen.

Det är lugnt, stod att jag inte blivit antagen på grund av konkurrensen vilket alltså är vad som förbryllar mig. Låt säga att det skulle finnas en annan orsak, vilken som helst, antar jag att man hade preciserat det...?
2012-07-12, 18:04
Medlem
cupcakemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jollish

Problemet är ju att Jakeclawson hade bättre resultat än vissa andra som blivit antagna för samma tjänst.
2012-07-12, 18:06
Medlem
jnystroms avatar
När jag mönstrade sa de till mig att resultaten inte betyder allt! Ålder, kön, osv spelar roll. De sa även att de inte bara ville ha eliten..

EDIT: Kan vara anledningen till att folk blir nekade trots bra resultat menar jag.,.
2012-07-12, 18:08
Medlem
mrnedms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jnystrom
När jag mönstrade sa de till mig att resultaten inte betyder allt! Ålder, kön, osv spelar roll. De sa även att de inte bara ville ha eliten..

EDIT: Kan vara anledningen till att folk blir nekade trots bra resultat menar jag.,.

Får man lov att fråga vad du hade för resultat?
2012-07-12, 18:08
Medlem
Hoylers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakeclawson
Det är lugnt, stod att jag inte blivit antagen på grund av konkurrensen vilket alltså är vad som förbryllar mig. Låt säga att det skulle finnas en annan orsak, vilken som helst, antar jag att man hade preciserat det...?

8 styrka, 7 kondis, 16 datort. tj.barhet A.

Känns som jag klarade mig både över mina egna förväntningar, men även de andra. Sökte livgardet, kungsängen, och markstrid, ronneby.

stod samma för mig, är lite less faktiskt. Jävla skit. man skulle vart en tjej istället.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in