Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Himla många som sökte till amf1, tur att jag inte valde det då även jag var sugen på det. Är ju betydligt större chans att man kommer in om man sökt något annat än amf1/jägare/pilot som 50% verkar söka till. Det är ingen mer som har sökt till någon sou befattning? Har nämligen gjort det och hoppas väldigt mycket på att jag kommer in men vet inte hur mina resultat står sig jämför med andras som också sökt sou, så pma gärna eller skriv vad ni fick på testerna. Är mest nyfiken och vill veta om jag ens har någon chans att komma in så man inte sitter här och hoppas i onödan.
Sen undrar jag ifall det är något mer man kan tänkas behöva till gmun än en kniv. Jag hade inte ens funderat på att köpa mig en kniv så man kanske får köpa en om det nu behövs. Hur är det med skor, duger försvarets standard kängor eller kan det vara en vettig investering att köpa sig ett par?
Jag sökte också SOU, Hkptekniker, som första handsval. Även jag är lite orolig om jag kommer in eller ej. Sitter väl på helt okej resultat, du kan hitta dem i den andra tråden, men känns ändå som det kan bli tufft eftersom det bara finns 12 platser.. jag sökte som nummer 9 och det var i början av den tredje veckan. så det borde sluta upp med kanske 20-25 sökande vilket gör att hälften går bort