Citat:
Tjena.
Jag gjorde tester för GMU omgång 1, blev placerad i reserv trots hyfsade resultat men sånt e livet.
Har mildare intresse nu för ev. militär tjänstgöring, sökte till förra perioden men mycket sent och blev då inte kallad, sökte däremot dag ett denna gång och blev nu kallad så jag antar att det handlar om först till kvarn helt enkelt. Jag har för övrigt linser också, såg att det var någon tidigare i tråden som undrade om det kunde ha varit anledningen till att han inte blivit kallad.
Hej,
jag tror inte det handlar om först i kvarn, jag sökte till pilot den här omgången och jag gjorde min ansökan sista dagen och blir trots detta kallad även fast det är väldigt många som söker till just pilotutbildningen. Det kan ju bero på hur du svarade på rekryttestet förra gången gentemot denna omgången?
Citat:
Oavsett, det jag undrar om är ifall någon vet vilka tester jag måste/får lov att göra om? Psykologsamtalet kunde ha gått betydligt bättre och jag skulle enkelt kunna öka minst ett steg i både cykel och styrka. Hörselmomentet gick skakigt, det hade jag helst sluppit. Antar att jag får höra av mig och fråga.
[/quote]
Av vad jag har läst tidigare i tråden tror jag dessvärre att du inte kommer få göra om psykologsamtalet. Resultatet gäller ett år tror jag. De andra testen tror jag att du kommer få göra om men jag är inte säker.