2010-10-05, 11:12
Medlem
Går det på nåt sätt ? Går ju inte att hålla över knapoen med verktyg som på en dator. Lite drygt att Behöva leta upp de trådarna man skrivit i hela tiden...
Det är en xperia x10 jag använder.
Citera
2010-10-05, 12:47
Medlem
b0gfettos avatar
Bokmärk denna så hittar du "Mina citerade inlägg" https://www.flashback.org/sok/quote=Yalouque?sp=1&so=d och då kan du snabbt gå in på "Hitta alla inlägg av Yalouque"
och "Hitta alla ämnen startade av Yalouque".

Annars vet jag inte.
Citera
2010-10-05, 14:19
Medlem
Amen tack!
Citera
2010-10-05, 14:23
Medlem
micaeles avatar
Är det så sugigt att surfa på en Android-mobil? I Safari på jagFånen kan man klicka [trycka] på verktygsikonen och få upp den på så vis.
Citera
2010-10-05, 14:29
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Är det så sugigt att surfa på en Android-mobil? I Safari på jagFånen kan man klicka [trycka] på verktygsikonen och få upp den på så vis.

Just när det gäller Flashback-toppmenyn så är den inte riktigt kompatibel med Android-browsern (eller vice versa).

Utöver det är det inga som helst problem att surfa med Android-mobil.
Åtminstone inte vad jag har märkt.

@ Yalouque

Ett tips är att du går in i kontrollpanelen och ändrar inställningarna så att toppmenyn alltid ligger överst på sidan.
Detta gör att den fungerar lite bättre än om du låter toppmenyn följa med när du "scrollar".
Senast redigerad av [Strange Days] 2010-10-05 kl. 14:37.
Citera
2010-10-05, 16:05
Medlem
Nån som vet hur det går med Android appen som var på gång? Den skulle ju ha varit färdig i slutet av september. Läste om det i en annan tråd
Citera
2010-10-05, 18:08
Medlem
Phass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DerRiecher
Nån som vet hur det går med Android appen som var på gång? Den skulle ju ha varit färdig i slutet av september. Läste om det i en annan tråd
Förmodligen lades projektet ned, då Flashback håller på att utveckla sin egna mobilkompitabla hemsida.
https://www.flashback.org/m/

Många funktioner saknas, men de kommer förhoppningsvis med tiden.
Citera
2010-10-07, 07:29
Medlem
Dunkenkorvas avatar
Bara för att klargöra, det handlar inte om Android klarar toppmenyn. Jag kör Android och det går alldeles utmärkt att använda toppmenyn. Jag har en HTC Legend och använder standardbrowsern.
Du kan ju prova att köra med ngn annan browser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in