2010-10-05, 02:29
Medlem
deadsets avatar
Jag ber er alla att ta en titt på följande video;

http://www.youtube.com/watch?v=wu5yBgI6YjQ

Här ser vi hur den extrema invandringen av muslimer (till England, Danmark, Frankrike, Tyskland, Holland, Sverige och Norge) har påverkat vår tidigare trygga världsdel. Och inte till det bättre. I mina ögon ser det faktiskt rätt fucked ut när jag kollar igenom videon. Jag ser krig framför mig. Krig och misär. Vad ser ni?

Hur ska vi lösa detta egentligen? Här i Sverige vägrar politikerna lyssna, och media mörkar. Svenska folket ställer sig upp i protest mot oss Sverigedemokrater - vi som faktiskt är dom enda i landet som vill stoppa denna läskiga utveckling av Islam i Europa. Vi blir motverkade av politiker, media, vänsterextremister och vanligt folk som inte vet bättre.

Vad ska vi göra egentligen? Vad KAN vi göra? Jag känner mig uppriktigt sagt bekymrad. Särskilt nu när vi dessutom har al-Qaida's ögon på oss.
Citera
2010-10-05, 03:21
Medlem
deadsets avatar
Jag tittade just på följande video, och har aldrig blivit så skrämd och chockad av någonting annat i hela mitt liv. Vill ni inte tappa hoppet totalt, så undvik att kolla. Om ni däremot vill veta vad som komma skall - beskåda;

http://www.youtube.com/watch?v=6-3X5hIFXYU

Detta är planeten's framtid. Och det är en mörk framtid.

Dessa fakta kommer sitta i mitt bakhuvud till den dag jag lämnar jordelivet.
Citera
2010-10-05, 03:52
Medlem
deadsets avatar
Inom min livstid så kommer det börja införas Sharialagar i Sverige, och tillbakagången till den barbariska medeltiden är ett faktum. Allt vi har byggt upp i landet kommer vara ett minne blott. Jag kommer fortfarande vara i livet när jag riskerar att bli mördad för att jag är otroende.

Europa är kört. Amerika är kört. Australien kommer bli sönderbombat, dom har inte en chans där. Kommer Kina ta emot oss flyktingar, tro? Eller kommer man bli tvungen att begå självmord, alternativt konvertera till Islam?

Jag börjar bli smått panisk faktiskt.
Citera
2010-10-05, 04:09
Medlem
SpeedyWiFis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Vad ska vi göra egentligen? Vad KAN vi göra? Jag känner mig uppriktigt sagt bekymrad. Särskilt nu när vi dessutom har al-Qaida's ögon på oss.

Packa ner allt och dra till Sydamerika eller Asien!
Citera
2010-10-05, 07:14
Medlem
Sojiros avatar
Troligtvist... så är det försent. Turkiet ska ju vara ett sekulärt land där INTE religionen ska spela någon roll. Men vi vet ju hur det har gått med det. Nu har ett Islamistiskt parti tagit över och ändrat grundlagar och sånt.

Det roliga med detta är att EU tycker att det är bra!! För man vill inte att militären ska ha någon makt, militärens syfte har varit att mer eller mindre döda/fängsla alla extremister så att landet kan fortsätta vara en suveränitet. Men, men EU är dummare än man tror.

Iallafall detta kan ske i Sverige med, inte idag för det är omöjligt men om 30 år...
Citera
2010-10-05, 07:59
Medlem
det är inte för sent för Europa på långa vägar däremot kommer det inte bli bättre förrän nått radikalt händer
Citera
2010-10-05, 09:31
Medlem
Europa i sig är inte ''körd''. Däremot, på många håll där utomeuropeisk majoritet finnes, så är det kört för länge sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in