2010-10-04, 23:57
Medlem
ja som sagt..
varför är det så? trollar folk så jävla mycket?

vad tror ni.. liksom orkar inte ens läsa när man ser ett särbarn med 34 inlägg som berättar om att han knulla jan guillou i 2an..

nä men seriöst märker ni inte av detta "fenomen"?
Citera
2010-10-05, 00:02
Bannlyst
Känner du dig mogen för att du har många inlägg på FB? Jag har inte varit intresserad av att sitta och läsa om random-saker på forum tidigare men gjorde endå detta konto för cirka 2 veckor sen.
Varför skulle min tråd vara mindre intressant?
Citera
2010-10-05, 00:04
Medlem
MUFCFelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oHZ
Känner du dig mogen för att du har många inlägg på FB? Jag har inte varit intresserad av att sitta och läsa om random-saker på forum tidigare men gjorde endå detta konto för cirka 2 veckor sen.
Varför skulle min tråd vara mindre intressant?

Pratar inte om dig rent allmänt nu, men folk med under 100 inlägg trollar oftast mer. Trolltrådar=Kul=Heta Ämnen.
Citera
2010-10-05, 00:07
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Precis, så du anser att folk med mindre inlägg inte är lika smarta, mogna. Är det alltid ni med över 2000 inlägg som ska tas i första hand?
Citera
2010-10-05, 00:13
Medlem
Divino Codinos avatar
kanske beror på att de inbitna är mer för att debattera låt säga politik (läs invandring) medan de nyare och med färre inlägg vill läsa lättare och "roligare" saker.
Citera
2010-10-05, 00:16
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divino Codino
kanske beror på att de inbitna är mer för att debattera låt säga politik (läs invandring) medan de nyare och med färre inlägg vill läsa lättare och "roligare" saker.
Tror mer på att man inte vill riskera sitt "rykte" om man har varit registrerad en viss tid och har ett visst antal inlägg genom att skapa en trolltråd. Som vi sett i tidigare fall så letas dessa oseriösa trådar upp och förs ut i ljuset för att smäda användaren vid senare tillfällen. Då använder man kanske ett smurfkonto för att trolla.
Citera
2010-10-05, 00:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Divino Codino

Tyvärr, så ligger det inte till i mitt fall, jag började besöka FB ofta just efter valet och läste mycket om t.ex SD osv...

Jag gjorde ett konto för att jag fann vissa inlägg och påståenden provocerande och ville skriva tillbaka, självklart så fanns det ju då ett system som gjorde att jag inte kunde skriva förens efter en vecka senare.
Citera
2010-10-05, 06:54
Medlem
epost72s avatar
Övrigt-►Om Flashback
/Mod
Citera
2010-10-05, 07:46
Medlem
lendrygghs avatar
Du menar såna här trådar?
Citera
2010-10-05, 07:54
Medlem
Kan vara så att en med 10-20 inlägg har något mer att diskutera om än en som har 2000+ som måste ha pratat om exakt allting. Men om du är avis så får du sätta dig ner med papper och penna och fundera ut en trådstart. Men kom ihåg kvalité framflr kvantité
Citera
2010-10-05, 11:50
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjosan112
Kan vara så att en med 10-20 inlägg har något mer att diskutera om än en som har 2000+ som måste ha pratat om exakt allting. Men om du är avis så får du sätta dig ner med papper och penna och fundera ut en trådstart. Men kom ihåg kvalité framflr kvantité

Jag har inte ens arbetat av en tiondel av forumet än

Blir nog kvar här en stund.
Citera
2010-10-05, 15:50
Medlem
swimp78s avatar
Varför bry sig om vad som ligger under "heta ämnen"?
Det verkar nästan som om TS ser en "prestige" i att ha skapat en tråd som hamnar under "heta ämnen"?

Jag tycker det är väldigt fjortis att bry sig om sådant.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in