2010-10-04, 23:34
Medlem
Inte helt säker att jag postar på rätt ställe, but here goes.

Jag undrar om man kan på något sätt återskapa eller hitta några av mina gamla Skype röst konversationer som är ett par timmar / dagar gamla? Jag använder alltså inget program för att spela in samtalen med utan kör på Skype helt utan tilläggsprogram. Om detta är möjligt, hur isåfall?

Tack på förhand.
Citera
2010-10-04, 23:39
Bannlyst
Nja, det är lite som att alla dina mobilsamtal skulle sparas i telefonen, tänk om man sitter i skype flera timmar om dagen. Skulle bli en jävla massa ljudfiler och ta plats som fan.
Citera
2010-10-05, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oHZ
Nja, det är lite som att alla dina mobilsamtal skulle sparas i telefonen, tänk om man sitter i skype flera timmar om dagen. Skulle bli en jävla massa ljudfiler och ta plats som fan.

Hade lite mer i tanke som att samtalen sparas av t.ex. Skype och att de finns lagrade någonstans i deras databas vilket jag får känslan av att de gör. Särskilt eftersom att de vill att man ska utvärdera samtalen, antar att de kollar kvaliteten på de lägre betygsatta samtalen då och då. Antar dock att de inte lär vara nåt som de ger ut hur som helst :/
Citera
2010-10-05, 00:12
Medlem
Pauronfestiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defile
Hade lite mer i tanke som att samtalen sparas av t.ex. Skype och att de finns lagrade någonstans i deras databas vilket jag får känslan av att de gör. Särskilt eftersom att de vill att man ska utvärdera samtalen, antar att de kollar kvaliteten på de lägre betygsatta samtalen då och då. Antar dock att de inte lär vara nåt som de ger ut hur som helst :/

De lär knappast spela in dina samtal, som om telefonbolagen skulle spela in dina telefonsamtal. Krävs ju en jäääkla massa plats för att lagra allt med, av bara den anledningen borde du kunna komma fram till att de knappast lagrar samtal
Citera
2010-10-05, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pauronfestis
De lär knappast spela in dina samtal, som om telefonbolagen skulle spela in dina telefonsamtal. Krävs ju en jäääkla massa plats för att lagra allt med, av bara den anledningen borde du kunna komma fram till att de knappast lagrar samtal

Sant, får nog acceptera att samtalen är borta för evigt. Det var ändå inget superviktigt
Citera
2010-10-05, 10:09
Medlem
Queeks avatar
Du kan ju alltid spela in dina samtal i framtiden. Vill man ha något får man fixa det själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in