Detta är något sjukt jag drömde inatt, och ska försöka förklara den så gott det går.
Först i drömmen stog jag och min sambo i ett kök och kollade ut genom fönstret, därute var ett "spöke", en dam klädd i grått som såg ruskigt otäck ut.
Min väninnas lillasyster blev ombedd att akta sig för henne, spöket kom allt närmre fönstret och jag fotograferade henne.
Helt plötsligt håller jag om en kille jag inte alls känner, och min sambo sitter bakom honom och kan se allt, antagligen så gör jag detta för att få honom avundsjuk.
Mitt i allt så ringer min mobil (i drömmen) och på skärmen står det Oinom eller något sådant, som tydligen ringer när den "spelat in" något märkligt "hemifrån"... ?!
Lite senare i drömmen ser jag min lillasyster sova, och i drömmen var hon bra mycket längre än vad hon var där, hon sprattlar även med sitt vänsterben.
Min mamma var med i drömmen tillfälligt o väckte min lillasyster.
Sedan var jag på något stort bygge där jag flirtade med någon kille i glasögon och byggarbetshjälm.
Och sen av någon konstig anledning var jag tillsammans med
Zach Galifianakis , som lovade att vi skulle flytta om "dom kom tillbaka", som i själva verket var damm med lysande gröna hotfulla ögon som virvlade omkring, detta låter stört, men i drömmen kände jag mig hotad, och dessa gröna ögon återkom fast på andra varelser.
Sedan helt plötsligt låg jag på ett biljardbord någonstans och pratade med en norrländska, var omgiven av massa människor, och jag hälsade på alla, först med mitt eget namn och sen började jag uppreda människornas namn, och sedan blev jag rädd o svimmade i drömmen.
Eller först ringde det från samma nummer, det var nog då jag blev rädd.. Vaknade när klockan ringde med en puls på 340...
Någon som kan tänka sig vad detta betyder?