Citat:
Ursprungligen postat av Tiscali
Sen så har jag haft drömmar där jag drömmer om att jag är berusad. När jag vaknar är jag yr och har svinont i huvud och leder.
Om mnågon kan förklara dessa drömmar vore det färbanant bra... PM elelr här spelar ingen roll
MVH
Sover du med tjocka täcken? Låter lite som om du kanske blir överhettad och får vätskebrist under natten? Svettas mycket?
Ang drömmen så tror jag du är rädd för att någon/några ska konfrontera dig eller liknande. Eller tvärtom, du är rädd för att konfrontera någon eller några pga känslor som spelar in?
Edit: Glömde skriva om min dröm!
Jag befinner mig i en bil, en vit volvo 240 (samma som min bror haft) och i den så kör min bror. Vi rullar upp på något som påminner en stor parkering och det är saker överallt. Bilen börjar sladda och slira och jag skriker om att jag inte vill sladda för då kommer vi krocka och dö. I princip. Min bror blir plötsligt en vän till mig och vi kör in i någonting.
Jag vaknar till, då visar det sig att jag drömt i drömmen. Jag sitter nu i en röd bil med en manlig förare jag inte känner igen, och vi rullar förbi några små hinder och iväg.
Jag tror att det här har att göra med att jag spann runt med brorsans bil förut och blev rejält skrämd, samt att jag körde bil dagen innan och tyckte det var lite småstressigt, hatar att köra i Stockholm med alla jäkla gator och bilar överallt.
Att min vän dök upp har nog med att göra att jag vet att han också är osäker som förare.
Ville bara dela med mig av det här, nu ska jag försöka sova!