• 1
  • 2
2004-06-17, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagger
Du r en trttsam, mycket trttsam mnniska. Det hr r ett diskussionsforum s brja diskutera istllet fr att propagera.

Upplysning heter det. Sen kan man diskutera ifrn det, hur man frhindrar spridningen utav ohyran, det finns ju en del trevliga metoder .
Citera
2004-06-18, 14:09
Medlem
Avrahams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-zionist
Upplysning heter det. Sen kan man diskutera ifrn det, hur man frhindrar spridningen utav ohyran, det finns ju en del trevliga metoder .

Du r ungefr som myrorna jag har i kket..

Irriterande men fullt kontollerbara med Anticimex hjlp
Citera
2004-06-18, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avraham
Du r ungefr som myrorna jag har i kket..

Irriterande men fullt kontollerbara med Anticimex hjlp

Det r precis vad man gjorde fr fel med anti-zionistpacket som jag under andra vrldskriget (jag kom ju undan, men det kommer fler tillfllen ), man skulle istllet fr att ta och gasa ihjl ohyran. Ta och skjuta den, det r mycket mer tidsbesparande, n att upprtta en massa ondiga koncentrationslger.
Men det kommer
Citera
2004-06-19, 19:09
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Det r precis vad man gjorde fr fel med anti-zionistpacket som jag under andra vrldskriget (jag kom ju undan, men det kommer fler tillfllen ), man skulle istllet fr att ta och gasa ihjl ohyran. Ta och skjuta den, det r mycket mer tidsbesparande, n att upprtta en massa ondiga koncentrationslger.
Men det kommer

Man skt judar i brjan, men det blev kostsamt d man slsade mngder med ammunition, drfr beslt man sig fr att gasa judarna i stllet.
Citera
2004-06-19, 20:38
Medlem
UpplysTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Man skt judar i brjan, men det blev kostsamt d man slsade mngder med ammunition, drfr beslt man sig fr att gasa judarna i stllet.

ven fast sna som du ser det dom vill se och grna frnekar allt annat eller vinklar s att det stmmer verens med sin livssyn s r du medveten om att tyskarna krt med judeutrotning( fr det r vl det du syftar p med att gasa istllet)....Skoj att se dig skriva det och samtidigt s vet man att massa andra drgg frsker tro p att nn frfljelse och massmord p judar aldrig hnt...Du har hngt med lite i allmnbildningen ...Ni rr er skert i samma kretsar s du kanske kan frklara fr dom som inte tror p det ..
Citera
2004-06-20, 01:17
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UpplysT
ven fast sna som du ser det dom vill se och grna frnekar allt annat eller vinklar s att det stmmer verens med sin livssyn s r du medveten om att tyskarna krt med judeutrotning( fr det r vl det du syftar p med att gasa istllet)....Skoj att se dig skriva det och samtidigt s vet man att massa andra drgg frsker tro p att nn frfljelse och massmord p judar aldrig hnt...Du har hngt med lite i allmnbildningen ...Ni rr er skert i samma kretsar s du kanske kan frklara fr dom som inte tror p det ..

Jag frstr inte varfr man skall frska frneka att frintelsen gt rum? Det r vl inget att skmmas fr?

Dremot har tyskarna blivit verdrivet demoniserade. Kommunisterna var mycket vrre mnniskomrdare n nazisterna.
Citera
2004-06-20, 01:55
Medlem
Kaoss avatar
Kllor?
Citera
2004-06-20, 12:03
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaos
Kllor?

http://www.nikke.se/offer.html
Citera
2004-06-20, 23:37
Medlem
ziozio2s avatar
Kommunsism r lika illa som Nazism.
Citera
2004-06-25, 14:48
Medlem
Jaggers avatar
Citat:

Vanfrestllningar heter det. Och sedan kan man diskutera..., ja vad? Var upplagd fr en fight, en verbal kamp p hg niv men det hela knns s..., ja fattigt. Och varfr knns det d fattigt? Fr att du ger inget upplgg fr en diskussion utan vdrar bara ditt hat. Propagerar med andra ord. Du hatar sionister, japp det r noterat i mitt lilla block, man tackar fr informationen. En liten frga bara, eftersom du s starkt anknyter till frintelsen; r det enbart sionister du hatar, eller r det judar i allmnhet. Jag vill inte p ngot vis frolmpa dig, men ibland hnder det att mnniskor med klent frstnd inte ser skillnaden.
Citera
2004-06-26, 05:21
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagger
Vanfrestllningar heter det. Och sedan kan man diskutera..., ja vad? Var upplagd fr en fight, en verbal kamp p hg niv men det hela knns s..., ja fattigt. Och varfr knns det d fattigt? Fr att du ger inget upplgg fr en diskussion utan vdrar bara ditt hat. Propagerar med andra ord. Du hatar sionister, japp det r noterat i mitt lilla block, man tackar fr informationen. En liten frga bara, eftersom du s starkt anknyter till frintelsen; r det enbart sionister du hatar, eller r det judar i allmnhet. Jag vill inte p ngot vis frolmpa dig, men ibland hnder det att mnniskor med klent frstnd inte ser skillnaden.
Jag vill inte heller frolmpa dig, men du har en obesvarad trd hr:
http://217.75.104.59/scandinavia/sho...d.php?t=131880
Citera
2004-06-28, 02:06
Medlem
Jaggers avatar
Jaha ser man p, det hade jag helt missat . Nja, det r sent men jag har i alla fall pbrjat arbetet med att besvara ngra av dina, eller rttare sagt Weissmandls frgor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in