• 2
  • 3
2010-10-08, 19:08
Medlem
daphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheCrewcity
ska man vänta tills den blir fet eller ska man ta den när den precis kommit upp ovanför marken.
vissa säger att de ger bäst effekt när den e liten å andra när den växt till sig ett tag. vem ska man lita på. är bara rent nyfiken.

tack

Har hört att de små ska vara bättre!
fast om de har mer än de stora eller bara mer per vikt vet jag ej!
Citera
2010-11-25, 20:21
Medlem
Brunsass avatar
ska dem in i ugnen direkt eller är det bäst att låta dem torka i ett par dygn först?
Citera
2010-11-26, 09:35
Medlem
Akhts avatar
Sibiriska och samiska schamaner har använt röd flugsvamp i utom/inomvärldsliga syften.

För att kunna trippa på röd flugsvamp som de gjorde måste du mata en ren med flugsvampen och därefter dricka dess urin.

De verkningslösa och onyttiga molekylerna har då filtrerats bort o de psykedeliska ämnena har hamnat i urinet.

Schamanen drack då urinet först och trippade hårt, han pinkade därefter ut det, nästa man drack då schmanens urin och pinkade därefter ut det, och så gick det laget runt, i sju led ska det vara möjligt att passa runt urinet med de aktiva ämnena i tillräckliga mängder för att det ska trippas. Mycket intressant och varför inte om man inte har några som helst illusioner om vad som är äckligt och inte.

Lycka till!
Citera
2010-11-26, 11:22
Medlem
daphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunsas
ska dem in i ugnen direkt eller är det bäst att låta dem torka i ett par dygn först?

Jag torkade på tidningspapper först, sen precis innan trippen la jag in dom i ungen med öppen lucka

Citat:
Ursprungligen postat av Akht
Sibiriska och samiska schamaner har använt röd flugsvamp i utom/inomvärldsliga syften.

För att kunna trippa på röd flugsvamp som de gjorde måste du mata en ren med flugsvampen och därefter dricka dess urin.

De verkningslösa och onyttiga molekylerna har då filtrerats bort o de psykedeliska ämnena har hamnat i urinet.

Schamanen drack då urinet först och trippade hårt, han pinkade därefter ut det, nästa man drack då schmanens urin och pinkade därefter ut det, och så gick det laget runt, i sju led ska det vara möjligt att passa runt urinet med de aktiva ämnena i tillräckliga mängder för att det ska trippas. Mycket intressant och varför inte om man inte har några som helst illusioner om vad som är äckligt och inte.

Lycka till!

F.ö. lyckades jag trippa utan att dricka ren urin, lustigt nog
Citera
2010-11-26, 13:42
Medlem
Brunsass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daph
Jag torkade på tidningspapper först, sen precis innan trippen la jag in dom i ungen med öppen lucka

ok, men efter dom varit ugnen och efter jag filat ner till pulver (ska köra te-metoden)
kan jag då förvara dem i en burk eller något sådant en längre tid?
Citera
2025-01-26, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brunsas
Dom med udda prickarna är bäst torka i Micron
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in