2010-10-02, 23:37
Medlem
Grymt program som fixar detta på ett par minuter på ett galant sätt dock så har jag ett problem. Jag har testat Gotsent för att converta mkv till mp4 och det fungerar skitbra, dock så får jag inte till subsen, jag har en srt fil i samma mapp med samma namn och gotsent hittar den så det står "sub found". Jag kryssar bara i "burn sub" eller vad det nu står men får inte någon sub alls varken i datorn eller xboxen. Någon som vet vad felet kan vara?

http://www.videohelp.com/tools/GOTSent
Citera
2010-10-03, 02:38
Medlem
Brukade köra med VirtualDub och submod (eller vad det nu hette) och det funkade bra så testa med det. Kommer inte ihåg hur man gör men det finns skitmycket guider på nätet.
Citera
2010-10-03, 19:25
Medlem
Har tittat runt och läst hur mycket som helst och det enda som fungerat hittills har varit xvid4psp men det tog över tre timmar att fixa en fil på 1.5gb trots att jag sitter på en dual core med 4gb ram. Det bästa med gotsent är ju att det går så otroligt snabbt och kvalitén förblir oförändrad. Är det verkligen ingen som använt detta program och fått till undertexter?
Citera
2010-10-17, 23:51
Medlem
KemperBoyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fatfuture1
Har tittat runt och läst hur mycket som helst och det enda som fungerat hittills har varit xvid4psp men det tog över tre timmar att fixa en fil på 1.5gb trots att jag sitter på en dual core med 4gb ram. Det bästa med gotsent är ju att det går så otroligt snabbt och kvalitén förblir oförändrad. Är det verkligen ingen som använt detta program och fått till undertexter?

Vad jag har förstått så hårdkodar inte GOTsent in subsen och därför kan inte ditt Xbox visa undertexter.

Har samma problem. Gör om mina filmer från MKV till MP4 men får inte in undertexterna och xvid4psp fungerar inte heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in