2010-10-02, 18:57
Medlem
mydrostatikas avatar
Hej.

Efter att ha kört slut på en tia av rätt potent tjack på bara typ fem dagar sitter jag här och funderar lite över min konsumtion, och huruvida den inte är lite väl överdriven... därför har jag en rad frågor till ni som använder amfetamin till och från:

1) Hur länge räcker en femma tjack för er (normalstandard)?
2) Hur stora doser tar ni (nasal el. oral)?
3) Hur ofta återdoserar ni?

Själv skulle jag svara så här:

1) Ca. tre dagar.
2) Allt från 200-700 mg per doseringstillfälle
3) I början drar jag i mig rätt frekvent, dvs. 15 min mellan varje lina. När jag nått ett nöjd tillstånd så väntar jag kanske 2-3 h mellan linorna. Ibland längre, ibland kortare.
Citera
2010-10-02, 19:00
Avslutad
Om tjacket nu är potent...

...sover du NÅGONSIN?
Citera
2010-10-02, 19:23
Medlem
mydrostatikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neurokrash
Om tjacket nu är potent...

...sover du NÅGONSIN?

Javisst, efter pulvret tagit slut. Men att vara vaken nonstop i fyra dagar är inga större problem. Hurså?
Citera
2010-10-02, 19:45
Bannlyst
jag är så trööööööööööööööööött, har inte sovit på en vecka... en 6a tjack räcker ca 5 timmar.....

sweeeeeeeeeeeeeeeeeet!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2010-10-02, 20:05
Medlem
hoffmanintowns avatar
Bra tjack kan ju funka en 8 timmar lr så Men man vill ju gärna kicka lite oftare än man behöver på fyllning. Sen beror det ju på vad man gör om dagarna med när man bara sitter o pundrar så är det ju lätt att ta lite för ofta. Men om man har nåt o göra så tänker man ju inte på kick utom bara när man behöver:P
Citera
2010-10-02, 20:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mydrostatika
Javisst, efter pulvret tagit slut. Men att vara vaken nonstop i fyra dagar är inga större problem. Hurså?
På den tiden då jag höll på sporadiskt med amfetamin så tog jag runt 1g varje tillfälle, och det räckte alla gånger till att ge önskvärd effekt och en del överdossymptom. Sen hade jag avtändning i 3 dygn och kunde inte sova på hela den tiden...det sög...
Citera
2010-10-02, 20:15
Medlem
Är det riktigt potent tjack du införskaffat dig har jag svårt att tro att du drar upp 2g/dag. Men för att svara på frågan så går en 5a åt på en vecka mer eller mindre, då är det rätt schyssta grejer också.
Citera
2010-10-02, 20:34
Medlem
Relativt ny på tjack men 1-1.5g per dygn ungefär. IV.
Citera
2010-10-02, 20:57
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mydrostatika
Hej.

Efter att ha kört slut på en tia av rätt potent tjack på bara typ fem dagar sitter jag här och funderar lite över min konsumtion, och huruvida den inte är lite väl överdriven... därför har jag en rad frågor till ni som använder amfetamin till och från:

1) Hur länge räcker en femma tjack för er (normalstandard)?
2) Hur stora doser tar ni (nasal el. oral)?
3) Hur ofta återdoserar ni?

Själv skulle jag svara så här:

1) Ca. tre dagar.
2) Allt från 200-700 mg per doseringstillfälle
3) I början drar jag i mig rätt frekvent, dvs. 15 min mellan varje lina. När jag nått ett nöjd tillstånd så väntar jag kanske 2-3 h mellan linorna. Ibland längre, ibland kortare.

Det är klart att din konsumtion är överdriven. Du måste väl se vad som hänt om du drar i dig 0.7 per lina/bomb? Är det medvetet du dragit i dig alla 10g eller går det av bara farten efter den första stöten tills det är slut?
Tror inte jag är den enda som behöver ett uppehåll faktiskt. Men det är bara mina five cents.
Citera
2010-10-02, 21:57
Medlem
mydrostatikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffeln
Det är klart att din konsumtion är överdriven. Du måste väl se vad som hänt om du drar i dig 0.7 per lina/bomb? Är det medvetet du dragit i dig alla 10g eller går det av bara farten efter den första stöten tills det är slut?
Tror inte jag är den enda som behöver ett uppehåll faktiskt. Men det är bara mina five cents.

Citerar vad användaren Kristofer skrev i en annan tråd: "Har noll självdisciplin, och gillar jag något så slutar jag inte föräns pengarna eller kroppen är helt sönder." De där 10 gubbarna var ju tänkt att räcka ett tag längre än fem dagar, givetvis.

Nåväl.
Citera
2010-10-03, 02:28
Medlem
GTFO--s avatar
Blir alltid tvingad till att bjuda polare. Så max 2 dygn
Citera
2010-10-03, 03:04
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO--
Blir alltid tvingad till att bjuda polare. Så max 2 dygn

Ja det är samma för min del, några av mina vänner är riktigt duktiga på att glufsa i sig så en 5:a räcker max 2-3 dagar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in