2010-10-02, 18:13
Bannlyst
1.03. Hatbrott är förbjudet

Att hota eller medvetet misskreditera en grupp personer med anspelning på etnicitet, religion eller sexuell läggning utifrån påståenden som inte kan styrkas är förbjudet.

Varför gör administratör inte något åt alla dessa rasistiska kommentarer på vartenda tråd om invandrare. Hur kan jag få folk banade, om de bryter mot denna regel PMa admins?
Citera
2010-10-02, 18:14
Medlem
Benshies avatar
För att det är skillnad på "Jag vill döda alla negerjävlar" och "Jag vill strypa invandringen för ett bättre Sverige" ?
Citera
2010-10-02, 18:16
Medlem
Awesomes avatar
Du trycker på "Rapportera" under inlägget.
Dessutom så kan ju många påståenden styrkas även fast det inte görs i själva inlägget.
Citera
2010-10-02, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Benshie
För att det är skillnad på "Jag vill döda alla negerjävlar" och "Jag vill strypa invandringen för ett bättre Sverige" ?

Jag sett massor med inlägg som "jag vill döda alla negerjävlar" hur kan jag få dessa bannade?
Citera
2010-10-02, 18:17
Medlem
Grandmaster-Ms avatar
Det finns massor av sidor där man inte tillåter någon diskussion och där man har stenhård censur. Varför inte besöka dessa om du inte tål klimatet här? Bara ett vänligt tips...
Citera
2010-10-02, 18:21
Medlem
olucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av walato
Jag sett massor med inlägg som "jag vill döda alla negerjävlar" hur kan jag få dessa bannade?
dom kan ju inte utdela bann för ett sånt inlägg, skulle bara vara löjligt..
hoppas inte du är svart, dom är duktiga på att grina
Citera
2010-10-02, 18:21
Medlem
Benshies avatar
Citat:

Testa klicka på "rapportera" knappen ?
Citera
2010-10-02, 18:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grandmaster-M
Det finns massor av sidor där man inte tillåter någon diskussion och där man har stenhård censur. Varför inte besöka dessa om du inte tål klimatet här? Bara ett vänligt tips...

Bara för jag inte tål klimatet, ska jag ge upp. ALDRIG! Inte när det går så bra, fler och fler utländska blir medlem på FB, vissa i mitt umgänge visste inte ens vad det var först.

Detta forum måste skärpa till sig.
Citera
Medlem
Awesomes avatar
Citat:
Om de kan styrka sitt påstående om varför vi ska döda alla negerjävlar så är det ju ett helt OK inlägg.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oluck
dom kan ju inte utdela bann för ett sånt inlägg, skulle bara vara löjligt..
hoppas inte du är svart, dom är duktiga på att grina

Nej men varningar kanske, sen till slut bann :P
Citera
2010-10-02, 18:24
Bannlyst
Tack för det där med rapportera inte tänk på det innan
Citera
2010-10-02, 18:24
Medlem
Dessa regler är bara till för att det ska se bra ut. Alla vet att vi hatar såna där...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in