2010-10-01, 19:27
Medlem
efter att ni har sett på porr ett tag , " tröttnar" ni då på porren och vill bara ha grövre och grövre?
talade med en kompis om de o han berättade att när han var mindre nöjde han sig med vanligt vaginalsex mellan en kille och tjej. nu när han har kollat i nga år vill han ha grövre och se gangbang o skit.

är ni likadana? vill ni se grövre och grövre?
inser ni inte då hur porrskadade ni har blivit?

endast serilösa svar, annars kan ni låta bli att svara

edit: tror ni att ni kommer hitta ett slags stopp som säger att " nu ska ja inte se grövre porr än så här" eller kommer de bara öka?
Senast redigerad av qwerty123456789 2010-10-01 kl. 19:52.
2010-10-01, 19:29
Medlem
fourthofjulys avatar
När jag var liten runkade jag till elloskatalogen som morsan fick hem.
Nu måste jag in på internets mest obskyra hörna för att ens få bånge.
2010-10-01, 19:31
Medlem
hokoris avatar
Jag föredrar grövre och grövre, på olika sätt, för varje år och detta gäller i allt jag gör.
Det har inte att göra med att jag är "porrskadad", även om jag kanske är det, utan det har att göra med att om man gör samma sak upprepade gånger så blir det ointressant och man vill ha något nytt.
2010-10-01, 19:32
Medlem
Cutehulus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fourthofjuly
När jag var liten runkade jag till elloskatalogen som morsan fick hem.
Nu måste jag in på internets mest obskyra hörna för att ens få bånge.

haha typ ja me, fast jag hade slitz
Går ju inte direkt att hoppa tillbaks, efter de man sett på nätet nu.
Det hela påminner mig om det där South park avsnittet när internet försvinner, haha
2010-10-01, 19:33
Medlem
Suecotes avatar
Inte grövre, däremot duger det inte med vilken skit som helst längre. Framförallt amerikansk massproducerad porr med silikon och analblekning på löpande band är jag hjärtligt trött på. Jag vet vad jag vill se numera, det är inget kinky eller olagligt, men det är ändå svårt att hitta ibland. Jag skulle gärna producera min egen porr, men ja, det sägs ju att porr inte är så lönsamt längre eftersom allt läggs upp på internet...
2010-10-01, 19:36
Medlem
men om ni för nga år sedan såg de som ni ser idag, skulle ni då bli äcklade av er själva?
o med för nga år sedan menar ja när ni började titta på porrfilm. inte när ni var 5 år eller så
2010-10-01, 19:36
Medlem
fourthofjulys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cutehulu
haha typ ja me, fast jag hade slitz
Går ju inte direkt att hoppa tillbaks, efter de man sett på nätet nu.
Det hela påminner mig om det där South park avsnittet när internet försvinner, haha

haha det var det första jag tänkte på också när jag läste tråden
2010-10-01, 19:38
Medlem
fourthofjulys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty123456789
men om ni för nga år sedan såg de som ni ser idag, skulle ni då bli äcklade av er själva?
o med för nga år sedan menar ja när ni började titta på porrfilm. inte när ni var 5 år eller så

Inte äcklade men förmodligen inte tända på det alls.
Precis som att vissa saker jag tände på då, tänder jag inte alls på nu...
det vandrar sin egen väg liksom.

Och just nu har jag en så jävla fräsch brud så jag tänder mer på henne och hennes kropp än all porr i världen
2010-10-01, 19:39
Medlem
tror bara inte ni inser risken med att kolla på så mkt porr.. nu vet ja inte om ni tillhör de som gör de men de ger ju biverkningar
2010-10-01, 19:41
Medlem
fourthofjulys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty123456789
tror bara inte ni inser risken med att kolla på så mkt porr.. nu vet ja inte om ni tillhör de som gör de men de ger ju biverkningar

Vad skulle risken vara?
Att man blir "avtrubbad"?
Bara ta en paus o köra lite vanilla ett tag isf så är det lugnt..
De flesta människor förbrukar rätt mycket porr nuförtiden, du är medveten om det va? Och tror inte det skadat nån hittills förutom de klantarna som lyckas strypa sig själva i sina obskyra sexlekar :P
2010-10-01, 19:43
Medlem
Spadess avatar
Vanlig porr har jag tröttnar nåt så otroligt på, kille tjej rida suga slicka. Herregud vad tråkigt det är, kan likagärna jucka på en kudde och få ut lika mycket. Jag kanske inte måste se något grövre direkt, inte konstiga saker heller för den delen, men lite omväxling med roliga girl on girl scenarion osv.
2010-10-01, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fourthofjuly
Vad skulle risken vara?
Att man blir "avtrubbad"?
Bara ta en paus o köra lite vanilla ett tag isf så är det lugnt..
De flesta människor förbrukar rätt mycket porr nuförtiden, du är medveten om det va? Och tror inte det skadat nån hittills förutom de klantarna som lyckas strypa sig själva i sina obskyra sexlekar :P

nja såg en dokumentär om folk som inte kollade så mkt på porr och fick se porrfilm varjedag i 3 månader i streck. de vart fucked up , förhållandena de hade kraschade o ena killen började gå till prostituerade.
känner även killar som inte kan ha " vanligt" sex för de har sett så mkt porr och vill göra saker som de ser i film som inte allt för många tjejer anser är OK.

vår generation är en generation som förburkar massa alkohol och kollar extremt mkt på porr.
ganska hemskt
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in