2009-11-18, 21:17
  #757
Medlem
Sufferstreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donco
Ziggar drar sig inte för något. Smaka på denna mening... "de stal leksaker ifrån ett barnsjukhus"...

Och folk undrar varför man tycker att zigenare är avskrädespack..

Grov inavling leder till fullständigt empatilösa "människor" så inget dom gör förvånar mig det minsta.
2009-11-18, 21:21
  #758
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SertralinJunkie

En tredje sak:
Om en kille får för sig att han gillar en tjej av en annan romsk familj kan han fråga familjen om lov. Då är det upp till familjen att skydda flickan om familjen nobbar killen. Han kan helt sonika söka upp tjejen och nappa med sig henne. Lyckas han måste han lämna staden, men tjejen är hans. Mot både hennes o familjens vilja. O ingen kan göra ett skit. Såna är spelreglerna.
Just det.


En fjärde sak:
En kvinna får inte ha byxor inför sin svärfar. En vuxen son får aldrig visa sig i shorts för sin egen far.


Det är ju Borat och hans säck ju
2009-11-20, 11:46
  #759
Medlem
Zigenare fångade på film – stjäl kläder i affär:

http://www.youtube.com/watch?v=Rgzzzd703Tg
2009-11-22, 14:49
  #760
Medlem
Knullkungens avatar
Dkoument utifrån på SVT 2 ikväll http://svt.se/2.8742/tv-tabla

"22.00 Dokument utifrån
Barnen som Europa glömde. Brittisk dokumentär från 2009. De lever i misär och tillbringar dagarna med att tigga och råna åt hänsynslösa ligor. I detta undersökande reportage avslöjas hur de romska barnen i Europas slumområden berövas en framtid medan de vuxna blir rika.

Även i K 27/11

Textat sid. 299

BREDBILD"
2009-11-22, 22:37
  #761
Medlem
weed-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Dkoument utifrån på SVT 2 ikväll http://svt.se/2.8742/tv-tabla

"22.00 Dokument utifrån
Barnen som Europa glömde. Brittisk dokumentär från 2009. De lever i misär och tillbringar dagarna med att tigga och råna åt hänsynslösa ligor. I detta undersökande reportage avslöjas hur de romska barnen i Europas slumområden berövas en framtid medan de vuxna blir rika.

Även i K 27/11

Textat sid. 299

BREDBILD"

Tittar på det ny. Italiens inrikesminister sa det bra "Det är inte rasism, men det är helt enkelt så att i zigenares livstil ingår inte arbete. Männen skickar kvinnorna ut att prostituera sig och barnen ut att stjäla." Usch, usch och åter usch.
2009-11-22, 22:41
  #762
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weed-man
Tittar på det ny. Italiens inrikesminister sa det bra "Det är inte rasism, men det är helt enkelt så att i zigenares livstil ingår inte arbete. Männen skickar kvinnorna ut att prostituera sig och barnen ut att stjäla." Usch, usch och åter usch.
bra dokumentär

Det italienska välgörenhetshemmet har också rätt inställning, när de tvingar zigenarna att integrera sig.
2009-11-22, 22:56
  #763
Medlem
weed-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
bra dokumentär

Det italienska välgörenhetshemmet har också rätt inställning, när de tvingar zigenarna att integrera sig.

Visst, ungana kan de säkert rädda med mycket engagemang. Men de vuxna? Det är lite som att tvinga en religös bli ateist, jag menar, det är deras levnadssätt. Mycket bra doukumentär.
2009-11-22, 22:59
  #764
Medlem
Det enda rätta är såklart att samla ihop alla zigenare, hålla dem instängda i läger där de tvingas att arbeta hårt livet ut och sterilisera allihop så att de inte förökar sig. Alternativt så kanske man bör överväga att göra som tyskarna påstås ha gjort. Det borde bedrivas organiserad klappjakt på "rååmer" över hela Europa och även i Nordamerika och Australien. Tankarna går till kackerlackor och Radar insektssprej.
__________________
Senast redigerad av Varnagel 2009-11-22 kl. 23:02.
2009-11-22, 23:00
  #765
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weed-man
Visst, ungana kan de säkert rädda med mycket engagemang. Men de vuxna? Det är lite som att tvinga en religös bli ateist, jag menar, det är deras levnadssätt. Mycket bra doukumentär.

Varför läga ner möda på det?
2009-11-22, 23:03
  #766
Medlem
Doncos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Varför läga ner möda på det?

Precis, att assimilera in en zigenaravkomma i samhället är dödfött. Lika bra att göra lidandet kort för dem, men framför allt oss.

"Om du vill bli av med skabben så måste du skjuta hunden"
2009-11-22, 23:07
  #767
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donco
Precis, att assimilera in en zigenaravkomma i samhället är dödfött. Lika bra att göra lidandet kort för dem, men framför allt oss.

"Om du vill bli av med skabben så måste du skjuta hunden"
Det var så jäkla härligt att höra den italienska politikern recensera romerna. Han var totalt objektiv och bara rabblade upp fel med dem! Och han konstaterade att det idag inte går att ha dem i en civilitation!

Och så hade Lega Nord fest när de hade rivit ett romskt läger!
FORZA ITALIA!
2009-11-22, 23:07
  #768
Medlem
weed-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Det enda rätta är såklart att samla ihop alla zigenare, hålla dem instängda i läger där de tvingas att arbeta hårt livet ut och sterilisera allihop så att de inte förökar sig. Alternativt så kanske man bör överväga att göra som tyskarna påstås ha gjort. Det borde bedrivas organiserad klappjakt på "rååmer" över hela Europa och även i Nordamerika och Australien. Tankarna går till kackerlackor och Radar insektssprej.

Visst, det är en fin tanke. Men det skulle aldrig hända i vårt moderna samhälle.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in