2010-09-30, 19:36
Medlem
kanelipullas avatar
Hejsan.. någon som vet nåt om denna maskin.. och om den är värd att köpas?

http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=42306&productId=218191& SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
Citera
2010-09-30, 19:59
Medlem
Harry-Browns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Hejsan.. någon som vet nåt om denna maskin.. och om den är värd att köpas?

http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=42306&productId=218191& SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Allting som har någon relevans med det som marknadsförs via TV-Shop eller Tvins gör man nog bäst i att inte lägga pengar på. Ut och jogga istället
Citera
2010-09-30, 20:08
Medlem
kanelipullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry-Brown
Allting som har någon relevans med det som marknadsförs via TV-Shop eller Tvins gör man nog bäst i att inte lägga pengar på. Ut och jogga istället

Men dom dagar man inte är ute och springer då?? och joodå..
vet mycket väl om allt det där med TV-shop osv. brukar vara sk*t.. men denna säljes ju på Ellos..
och då kanske det finns en chans att den e bra..?? eller..
och finns det verkligen ingen där ute som har erfarenhet om denna maskin?? please.. someone..??
Citera
2010-09-30, 20:13
Medlem
Harry-Browns avatar
Citat:
Men dom dagar man inte är ute och springer då?? och joodå..
vet mycket väl om allt det där med TV-shop osv. brukar vara sk*t.. men denna säljes ju på Ellos..
och då kanske det finns en chans att den e bra..?? eller..
och finns det verkligen ingen där ute som har erfarenhet om denna maskin?? please.. someone..??

Är ju en vanlig ellipsmaskin, finns på varenda gym. Väldigt bra om du ska bränna kalorier då du jobbar med så stora delar av kroppen.

Det med löpningen menade jag att det är onödigt att bränna pengar på saker man kan få gratis
Citera
2010-09-30, 21:00
Medlem
Kreatos avatar
Ska du köpa något sånt så får du lägga ut lite mer än 2000, såvida du inte nöjer dig med plastig skit som går sönder dvs.
Citera
2010-10-01, 09:33
Medlem
kanelipullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kreato
Ska du köpa något sånt så får du lägga ut lite mer än 2000, såvida du inte nöjer dig med plastig skit som går sönder dvs.

Tror du att den kommer att gå sönder?? för sen finns det ju alltid en garanti på den oxå.. och jag är ju ingen fet människa.. väger runt 60 kg.. men vill gå ner ett par kilo till.. så min fråga sitter ju fortfarande kvar.. är det verkligen ingen där ute som har erfarenhet med denna..?? Och en till fråga.. är det någon som vet om den är ostadig..??
Citera
2010-10-01, 12:25
Medlem
Kreatos avatar
Citat:
Tror du att den kommer att gå sönder?? för sen finns det ju alltid en garanti på den oxå.. och jag är ju ingen fet människa.. väger runt 60 kg.. men vill gå ner ett par kilo till.. så min fråga sitter ju fortfarande kvar.. är det verkligen ingen där ute som har erfarenhet med denna..?? Och en till fråga.. är det någon som vet om den är ostadig..??
Jag har ingen erfarenhet av just exakt den. Jag har erfarenhet av billiga crosstrainers-varianter överlag. Till slut börjar det gnissla och ja, gå sönder till slut. Det där med garanti orkar i alla fall inte jag med, åka fram och tillbaka, skicka, komma och hämta, vänta på besked... Köp en stabil som väger mer än 20-30kg är mitt förslag. Fast egentligen är mitt förslag att du köper ett gymkort!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in