Jag kan inte logga in i Windows 7. Kan dock komma åt felsäkert läge.
När jag försöker logga in så får jag detta felmeddelande "logon process initialization failure".
Jag har googlat fram en lösning (
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100721091323AAfvVKY) som både verkar fungera på Windows Vista och Windows 7. Lösningen verkar fungerar för alla andra, men inte mig. Jag kan inte hitta något felmeddelande där SideBySide är källan till problemet.
Det finns ett par fel med källan Winlogon och det verkar som om det är när jag valde att starta om datorn. i felen står det "Windows-inloggningsprocessen avslutades oväntat".
I mitt fall tror jag att det var Comodo och TuneUp Utilities som strulade till det.
Jag uppdaterade nämligen TuneUp till senaste versionen och blev ombedd att starta om datorn. När jag gjorde det så poppade ett meddelande upp från Comodo om att TuneUp ville ändra något. Men innan jag han tillåta TuneUp att utföra ändringen så stängdes rutan och datorn startades om. När jag sen var på väg in i Windows så möttes jag av detta felmeddelande.
Skulle vara tacksam om någon vet något och kan dela med sig av det. Vill helst inte installera om Windows, det tar en sån tid att installera allt igen...