2010-09-30, 12:55
Medlem
Jag har uppmärksammat att om man tidigare på dagen besökt några hemsidor, t.ex. en blogg och aftonbladets hemsida. Och sedan några timmar senare besöker samma sidor igen, så registreras i historiklistan aftonbladet två gånger och man kan se båda tidpunkterna. Men om man besökte bloggen typ kl 12 första gången så står det i listan, men när man sedan besöker den andra gången så försvinner den i listan och läggs högst upp med det nya klockslaget.

Varför är det så? Vad skiljer dom åt liksom? Jag skulle vilja att man kunde se hur många gånger alla hemsidor besöks varje dag =) Någon som kan hjälpa mig med detta?
Citera
2010-09-30, 12:59
Medlem
Kankkarankkas avatar
Jag har också ett problem med Firefox; Om jag t.ex loggar in på Flashback så vill jag att Firefox ska komma ihåg mitt användarnamn och lösenord tills nästa gång jag ska logga in, och det gör Firefox. Men genom att gå till Verktyg -> Inställningar -> Säkerhet -> Sparade Lösenord -> Visa Lösenord så kommmer alla mina sparade användarnamn och lösenord synas, samma sak är det i Chrome.

Man kan sätta ett lösenord på denna funktion, ett "huvudlösenord", men då måste man även skriva in "huvudlösenordet" lösenordet varje gång man vill logga in på någon sida där man valt att Firefox ska spara inloggningsuppgifterna.
Citera
2010-09-30, 17:42
Medlem
någon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här