2010-09-30, 10:57
Medlem
soulreapers avatar
Nu börjar jag bli riktigt jävla trött på alla som ska skriva KÖ långt efter att TS har skrivit att "random username" har fått det som skänks bort. Detta känns för mig som ren och skär postcount jakt! Vad tycker ni andra flashbackare om att man helt enkelt tar bort postcounten i RYS precis som man gjort i LB, mfl. Anledningen till att man tagit bort det där är ju:
Citat:
Ursprungligen postat av FAQ
A: Mysfaktorn i några forum (Humor, Humorlänkar, Laidback, Matchpratforumet i Sport, samt i Viktiga meddelanden-forumet) kommer av lägre krav på diskussionskvalitet än i huvuddelen. Liksom dessa forum njuter smärre undantag från KFK (se nedan), undantas dina där gjorda inlägg från postcount. Inlägg som hamnar i Papperskorgen räknas också bort.
Visst det finns kanske ingen direkt "mysfaktor" i RYS, men någon direkt diskussion går ju inte heller att föras i RYS.

Så vad säger ni andra om det här, bra eller kass?
Citera
2010-09-30, 11:06
Medlem
micaeles avatar
Är det verkligen något att hänga upp sig på? Folk som bara är ute efter postcount får väl hållas, går dom för långt åker dom ut ändå till slut.
Citera
2010-09-30, 11:10
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Är det verkligen något att hänga upp sig på? Folk som bara är ute efter postcount får väl hållas, går dom för långt åker dom ut ändå till slut.

Precis. Det handlar om kanske...2-3 inlägg per dag. Vem fan bryr sig? Det finns väl inte en sinnesfrisk människa som sitter och posthuntar i RYS.
Citera
2010-09-30, 11:19
Medlem
Carelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Precis. Det handlar om kanske...2-3 inlägg per dag. Vem fan bryr sig? Det finns väl inte en sinnesfrisk människa som sitter och posthuntar i RYS.
Tydligen finns det, så bort med postcount! https://www.flashback.org/sok/a:forbliranonym?sp=1&f=174
Citera
2010-09-30, 11:26
Medlem
soulreapers avatar
Det förekommer tro det eller ej att medlemmar spamar ner de 10 högsta trådarna med kö! Stort problem? Nej! KFK? Ja...OT i spoilern där jag förklarar vad jag tror är anledningen till detta posthoreri...
Citera
2010-09-30, 11:36
Medlem
Benshies avatar
Ja visst ligger det i något det du säger. Håller med om att postcount i RYS kan tas bort då det som sagt, inte förs någon egentlig diskussion där utan bara spammas kö/tar.
Citera
2011-06-21, 11:58
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Efter mycket om och men så är nu postcounten äntligen borttagen från RYS.

/Mod
Citera
2011-06-21, 12:42
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WirelessGkit2
Efter mycket om och men så är nu postcounten äntligen borttagen från RYS.

/Mod

Bra, RYs är ju inte ett diskussionsforum i samma bemärkelse som övriga forumet.
Säkert kan detta bidra till en minskad vilja att posta om man inte har intresse av det som erbjuds.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in