• 2
  • 3
2011-02-19, 17:41
Medlem
Hej
jag fattar inget av vad alla skriver ibland är det lagligt ibland inte jag beställde nyss en escape från spicelandet är det lagligt eller inte

jag blir stopad av grisen ofta när jag kör bil dom vill åt mitt körkort för att jag har förlorat det för några år sen då jag rökte zutt så dom drog mitt körkort nu. har jag inte flumat på några år och tagit tebax mitt körkort så jag vill inte förlora den igen. när dom tar in dig för mistanke om drog rattfyla så gör dom piss och blod prov. ska jag röka mixen från spiceland eller ska jag avstå

ps ursäkta stavningen är dyselektiker

tack på förhand
Citera
2011-02-19, 17:55
Medlem
Stungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumbaclot.
Det var som fasen. Och det var även klassade grejer alltså?
Jodå, Det var JWH-073 och JWH-018.

Citat:
Ursprungligen postat av The-Game
Hej
jag fattar inget av vad alla skriver ibland är det lagligt ibland inte jag beställde nyss en escape från spicelandet är det lagligt eller inte

jag blir stopad av grisen ofta när jag kör bil dom vill åt mitt körkort för att jag har förlorat det för några år sen då jag rökte zutt så dom drog mitt körkort nu. har jag inte flumat på några år och tagit tebax mitt körkort så jag vill inte förlora den igen. när dom tar in dig för mistanke om drog rattfyla så gör dom piss och blod prov. ska jag röka mixen från spiceland eller ska jag avstå

ps ursäkta stavningen är dyselektiker

tack på förhand

Tror nog det är lungt då både jag och flera av mina vänner som har fått lämna test till polisen som skickats på analys har klarat sig. En fick böter men det var för att han hade en Dubble Dutch påse på sig och de hittade hälsofarliga vara i den. (från SN)
Senast redigerad av Stungen 2011-02-19 kl. 17:57.
Citera
2011-02-19, 18:06
Medlem
ok tack för svaret men var det escap som ni rökt då eller.
jag har hört att det ska bli olagligt i april är det nåt som du hört eller nån annan kanske

pz
Citera
2011-02-19, 18:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The-Game
ok tack för svaret men var det escap som ni rökt då eller.
jag har hört att det ska bli olagligt i april är det nåt som du hört eller nån annan kanske

pz

Stämmer, i april månad så får polis samt tull beslagta alla hälsofarliga,dvs alla droger oavsett om dom är klassade eller ej.
Citera
2011-03-30, 20:27
Medlem
ondaslynans avatar
Spice - Atomic blast ! syns på unrinprov?

Hejsan har köpt en bag av min kompis! och nu undrar jag om det syns på piss!
och vad är det för JWH , jag har sökt en del men hittar inget om det !h
Citera
2011-03-30, 20:29
Medlem
Sanctis avatar
Vad jag hört syns det inte på stickan.
Gjorde det inte för mig förr heller.
Citera
2011-03-30, 20:37
Medlem
ondaslynans avatar
Låter bra det dära!
Citera
2011-03-30, 20:38
Medlem
ondaslynans avatar
och ungefär håller sig spice i pisset /blodet?!
Citera
2011-03-30, 21:28
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ondaslynan
och ungefär håller sig spice i pisset /blodet?!

I pisset beror det på vilken cannabinoid det handlar om men skulle gissa mellan 1-4 veckor beroende på hur mycket och länge den brukats, efter en påse skulle jag gissa max 1-2 veckor. I blodet är det allt från några timmar till någon dag, men som sagt är det ont om kunskap om om dessa analoger så är svårt att veta.
Citera
2011-03-30, 21:50
Bannlyst
Du behöver ikke oroa dej om pissprovet om dom inte skickar in det på analys men det skulle nog inte hända
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in