2004-06-11, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbo-Niclas
de gick på samma skola, så jag tycker inte det är konstigt att de var med i samma club

Men att det just är så många inom Bushsläkten som gillar att krypa nakna i likkistor och dricka blod, det är det som är lite förvånansvärt!
Citera
2004-06-11, 21:23
Medlem
Banzais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anden i kroppen
Men att det just är så många inom Bushsläkten som gillar att krypa nakna i likkistor och dricka blod, det är det som är lite förvånansvärt!

Att Mysonoxen omgärdade sitt inlägg med smileys sa dig inget....?
Citera
2004-06-11, 21:50
Medlem
Tim Sebastians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anden i kroppen

Jaja, lite studentspex ska man inte ta så allvarligt.
Citera
2004-06-11, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tim Sebastian
Jaja, lite studentspex ska man inte ta så allvarligt.

Tror bestämt att du har fått det hela om bakfoten:

http://www.ctrl.org/essay1

Studentspex...visst...
Citera
2004-06-11, 22:59
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Verkar inte bättre, lite skumt ändå att bägge kandidaterna tillhör samma hemliga sällskap. Slår man ut detta på resten av USA´s befolkning kan chansen/risken inte vara så stor procentuellt sett att något sånt här kan hända...
Världen styrs av tretton (13) familjers blod, sägs det. Dom flesta av dom är nog med i nån "hemlig sekt" skulle jag tro.

Att dom sen "låtsas" tävla i val med jämna mellanrum är väl mest ett spel för galleriet, kan jag tro!
Citera
2004-08-05, 10:03
Medlem
Tenaciouss avatar
Skull And Bones, en svensk medlem!

Jag hitta en lista på alla medlemmar i Skull and Bones på www.davidicke.com
och jag hittade en svensk medlem:

Carlsson, Mats Erik blev medlem 1981

är det nån som vet vem han är? Vad han jobbar med? Om han verkligen e svensk eller bara har ett svenskt namn?

För er som inte vet vad Skull and Bones är, så kan jag berätta att det är ett hemligt sällskap som har sina rötter i det välkända universitet Yale i USA. Bland medlemmarna finns bland annat Presidenten George W. Bush och hans far George W. H. Bush. Bush, den yngre, har faktiskt erkänt att han är medlem i Skull and Bones i en intervju i Time Magasine den 7:e Augusti 2000

Leta fram lite fakta om den här Mats Carlsson!!
Citera
2004-08-05, 10:06
Medlem
Tenaciouss avatar
listan finns på http://davidicke.www.50megs.com/icke...rticles/bushbo
Citera
2004-08-05, 11:24
Medlem
Maods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tenacious
listan finns på http://davidicke.www.50megs.com/icke...rticles/bushbo

1. Länken funkar inte
2. Hur fan kan man lita på någonting på David Ickes sida?
Citera
2004-08-05, 12:49
Medlem
Tenaciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maod
1. Länken funkar inte
2. Hur fan kan man lita på någonting på David Ickes sida?

Man måste lita på David Icke! Han är ju inte precis ensam med sina konspirationsteorier, alla teoretiker och konspirationsforskare är ju inne på samma spår.

Men tillbaka till frågan. Vem är Mats Erik Carlsson?
Citera
2004-08-05, 13:43
Medlem
-jOE!s avatar
Min fråga är: vem fan bryr sig? Det finns väl en uppsjö mer eller mindre "hemliga" sällskap runt om i världen.

Varför är Skull and Bones så intressant!?
Citera
2004-08-06, 08:11
Medlem
Tenaciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Min fråga är: vem fan bryr sig? Det finns väl en uppsjö mer eller mindre "hemliga" sällskap runt om i världen.

Varför är Skull and Bones så intressant!?

För att högt uppsatta och mycket mäktiga personer (USA's president) är med i detta sällskap, och har skapat en liten regering inom regeringen.
Iofs så är usa's regering inte min ensak eftersom jag är svensk, men deras utrikespolitik är så pass farlig att dom kan göra i princip vadsomhelst utan att nån vågar göra nåt åt det.

Om du måste ställa den frågan så har du nog inget i konspirations forumet att göra
Citera
2004-08-06, 09:01
Medlem
Pjäxs avatar
Ni som ställer er tilltro till Icke kanske skulle kika runt lite mer på vad han har skrivit och hävdat. Jag vet att jag var inne och kikade lite närmare i samband med en annan tråd och slutsatsen jag kom fram till var att killen inte riktigt har alla paddlar i vattnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in