Men vad är själva meningen med att dricka blod och göra förnedrande saker? Mår du bra av det?
Okej så om man vill bli president och framgångsrik måste man alltså ha något slags beteende eller kanske inte beteende men iaf inte vara någon människa som är go och har empati för andra människor
det är ett spex, allt för att göra det högtidligt och traditionsfullt samt att det ska krävas lite gutts
Men vad är själva meningen med att dricka blod och göra förnedrande saker? Mår du bra av det?
Okej så om man vill bli president och framgångsrik måste man alltså ha något slags beteende eller kanske inte beteende men iaf inte vara någon människa som är go och har empati för andra människor
Att dricka blod är en synd, och de förnedrande sakerna är förmodligen sexuell omoral. Låter som inget annat än tillbedjan av Djävulen. Du vet hur det går...
Hur menar du nu? Säger vem?
(Inte för att jag är särskillt trakterad av ens blodpudding, men jag undrar vad du menar.)
"Everything that lives and moves will be food for you. Just as I gave you the green plants, I now give you everything. But you must not eat meat that has its lifeblood still in it."
Genesis 9:3-4
“‘Any Israelite or any alien living among them who eats any blood—I will set my face against that person who eats blood and will cut him off from his people. For the life of a creature is in the blood, and I have given it to you to make atonement for yourselves on the altar; it is the blood that makes atonement for one’s life. Therefore I say to the Israelites, “None of you may eat blood, nor may an alien living among you eat blood.”
“‘Any Israelite or any alien living among you who hunts any animal or bird that may be eaten must drain out the blood and cover it with earth, because the life of every creature is its blood. That is why I have said to the Israelites, “You must not eat the blood of any creature, because the life of every creature is its blood; anyone who eats it must be cut off.”
Leviticus 17:11-14
“It is my judgment, therefore, that we should not make it difficult for the Gentiles who are turning to God. Instead we should write to them, telling them to abstain from food polluted by idols, from sexual immorality, from the meat of strangled animals and from blood."
det verkar väl snarare vara så att han försöker förstöra demokratin genom att motverka en öppen debatt.
nu vet jag inte exakt vad som hände innan, men jag gissar att han vägrade lämna ifrån sig ordet precis som dom flesta konspirationsteoretiker brukar.
amerikanska poliser jobbar på ett annorlunda sätt än den svenska, så visst ser det överdrivet ut från vår synvinkel, men han ser inte ut att få en värre behandling än någon annan brottsling som gör motstånd.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!