2010-09-29, 08:17
Medlem
A-llusions avatar
Hejsan!

Köpte precis spelat Dead rising 2 på steam men när jag skulle logga in på "Games for windows live" så använde jag mig av en annan hotmail adress en den som jag skulle dvs jag har nu registrerat den CD-key jag fick med på fel E-mail adress (min gamla).

Så finns det något sätt att avregistrera sig så man kan göra om så att produkt key kan användas igen fast på en annan mail adress?
Provade med den jag fick men nu är den upptagen...

Tacksam för svar
Citera
2010-09-29, 13:00
Moderator
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-llusion
Hejsan!

Köpte precis spelat Dead rising 2 på steam men när jag skulle logga in på "Games for windows live" så använde jag mig av en annan hotmail adress en den som jag skulle dvs jag har nu registrerat den CD-key jag fick med på fel E-mail adress (min gamla).

Så finns det något sätt att avregistrera sig så man kan göra om så att produkt key kan användas igen fast på en annan mail adress?
Provade med den jag fick men nu är den upptagen...

Tacksam för svar
Läs manualen till spelet kanske? Står det inget om att avregga spelet där får du väl maila deras support?
Citera
2010-09-30, 05:09
Medlem
A-llusions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proton
Läs manualen till spelet kanske? Står det inget om att avregga spelet där får du väl maila deras support?

Har läst men hittar ingenting därför skriver jag här... Kan vara rätt impulsiv av mig så skall läsa vidare men ville bara ha ett snabbt svar om någon visste =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in