2010-09-29, 02:57
Bannlyst
Det finns många anledningar till att svenskarna lätt krossas av invandrarna i Sverige och övertas mer dag för dag, jag ska nu gå igenom vilka anledningar dessa är och vilka lösningarna på problemen är:

* Klantänket. Detta är deras starkaste vapen. Glöm bort lögnerna om individualismens lov, människor är och har alltid varit flockdjur och är det naturligtvis än idag. Men ett folk som det svenska, som inte har kvar de täta banden och närheten till sin egen flock och släkt kommer alltid vara en mycket enkel match för folk med starka klaner. De som invandrar hit tänker bara om klaner och heder, indivudialism har de aldrig hört talas om, de är motsatsen till svenskarna i detta avseende. För invandrarna är allting grupp mot grupp, klaner mot klaner, religion mot religion. Om en i deras klan går emot dem så väntar hårda straff inom klanen. De har hård kontroll på deras kvinnor för de inser att kvinnorna är nyckeln till allt, svenskar har ingen koll alls på svenska kvinnor och därför kan svenska kvinnor med lätthet gifta sig med utländska män och få blandade barn som i sin tur kommer gå in i de invandrades folkgrupp eftersom det alltid är mannen som sätter barnets identitet. Hade svenskarna istället haft klantänket hade hennes släkt mördat den svenska kvinnan om hon knullade en arab eller en annan från en annan grupp, precis som de gör när deras kvinnor har sex med andra män från en annan flock.

Det är helt enkelt omöjligt för svenskarna att vinna slaget så länge de tänker i termer av individualism när de invandrade horderna alltid sätter den egna gruppen eller klanen främst, invandrare vet att svenskar inte har någon sammanhållning så det är ingen fara för dem att våldta eller råna svenskar eftersom de vet att svenskarna inte har en släkt eller stor klan som backar upp dem, om man våldtagit en kurdisk tjej är man i stort sett död eftersom hennes klan kommer söka upp dig och göra processen kort med dig.

Helt enkelt vill jag ge er realister rådet att börja tänka i grupp och klantermer. Håll pli på era kvinnor så att de inte ostraffat kan gänga med vem som helst, ingjut moral i era familjer. Bli mer som de invandrade horderna för jag ber er att inse att ni inte har en chans om ni inte gör detta, ni kommer krossas. svag sammanhållning är ingenting som fungerar i dagens mångkulturella Sverige och därför måste ni anpassa er till den nya verkligheten, slopa den degenerade individualismen och ta upp kampen så de inte får fortsätta med deras egna spelregler obehindrat.

* Håller ni med mig om min analys? Kommer ni lyda mitt råd? Debattera om detta ämne som jag själv finner av yttersta vikt i denna kampens värld.
Citera
2010-09-29, 03:09
Medlem
eller så släpper deras klan tänk och dom blir individualistiska. grupptrycket som påverkar kan jag tro..
Citera
2010-09-29, 03:09
Medlem
Skogsvattes avatar
Du har givetvis helt rätt i din analys. Jag tycker att användaren Ezzelinos signatur passar bra till detta ämne:

"När ett folk förlorar kontrollen över sina egna angelägenheter och efter att ha förslavats blivit verktyg i andras händer, grips det av apati. När hoppet och de ting det stimulerar upplöses i apati och när gruppsolidariteten försvinner under nederlagets inverkan, förfaller civilisationen. De besegrade försvagas och blir oförmögna att försvara sig. De blir offer för vemhelst som försöker underkuva dem och ett byte för vemhelst som har den aptiten."
Citera
2010-09-29, 03:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nejda
eller så släpper deras klan tänk och dom blir individualistiska. grupptrycket som påverkar kan jag tro..
Det är omöjligt. Klanherrarna har full kontroll på deras flock även i Sverige. Somalierna i Rinkeby har utövat en stenhård kontroll så att de somaliska kvinnorna där täcker sig med slöja och inte går på fester och dansar och annat de anser vara fel, de kvinnor som går emot kommer mordhotas och rensas bort.

Syrianerna i Södertälje utövar ett hänsynslöst förtryck mot de rivaliserande muslimerna i staden och har stenhård kontroll på de syrianska flickorna så att de inte gängar sig med icke syrianer, om de gör det kommer även de rensas bort för att statuera exempel.

Svenskar måste inse att människor är ett flockdjur och precis som alla andra flockdjur är livet bara en ständig kamp mellan konkurrerande flocker, den svagaste flocken kommer dö ut och i dagens Sverige är den svenska flocken den svaga länken av de skäl jag listat sen tidigare.
Citera
2010-09-29, 03:15
Medlem
sven.hedins avatar
Du vill inte leva i deras värld, tro mig. Allt handlar om rädsla och förtryck. Deras fantastiska gemenskap är inte så fantastisk när du skrapar lite på ytan. Det är inte kamratskap som håller ihop dessa gäng, det är rädsla. Vill du vara rädd jämnt och ständigt. alltid vara en tjänare åt din klanherre. Nej, det vill du inte.

Det är barbariskt och primitivt ej en mäniskovärdig existens. Vi har kommit längre och det ska vi vara glada för tycker jag.
Citera
2010-09-29, 03:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sven.hedin
Du vill inte leva i deras värld, tro mig. Allt handlar om rädsla och förtryck. Deras fantastiska gemenskap är inte så fantastisk när du skrapar lite på ytan. Det är inte kamratskap som håller ihop dessa gäng, det är rädsla. Vill du vara rädd jämnt och ständigt. alltid vara en tjänare åt din klanherre. Nej, det vill du inte.

Det är barbariskt och primitivt ej en mäniskovärdig existens. Vi har kommit längre och det ska vi vara glada för tycker jag.
Hur ska vi då kunna konkurrera mot vildarna? När de själva håller helkoll på sin flock så att ingen förråder dem har svenskar hundratusentals folkförrädare bland dem. Det går inte att segra då. Hur ska vi hindra våra kvinnor för att få blandade avkommor om vi inte avskräcker dem som kurderna och araberna gör? Vi måste tyvärr sänka oss till det gamla barbariets nivå för att vinna striden mot dem. Det går inte leva kvar i villafarsen att vi ska låta alla välja sina liv utan många är inte kapabla till det av många skäl.
Citera
2010-09-29, 03:26
Medlem
Dr.Gurkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sven.hedin

Det intryck jag från araberna är att de verkar trivas i sin klan och sitt tänkande och gillar läget.

Egentligen, ett land = en klan. Det är så länder uppstår. Svenskar verkar inte bry sig om att landet håller på att lösas upp så de får helt enkelt skylla sig själva.

Ser man på andra länder så är det nationalistiska tänkandet mycket mer utbrett vilket är en form av klantänkande. Som bekant är nationalism totalförbjudet i Sverige och resultatet blir att befolkningen blir oorganiserad och kan lätt erövras. Se bara på Sveriges militära kapacitet. Ryssen kan komma i kanoter och ta över Sverige om de vill.

Det är svenskarnas brist på nationalism som är akilleshälen.
Senast redigerad av Dr.Gurka 2010-09-29 kl. 03:28.
Citera
2010-09-29, 04:10
Medlem
carass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Gurka
Det intryck jag från araberna är att de verkar trivas i sin klan och sitt tänkande och gillar läget.

Egentligen, ett land = en klan. Det är så länder uppstår. Svenskar verkar inte bry sig om att landet håller på att lösas upp så de får helt enkelt skylla sig själva.

Ser man på andra länder så är det nationalistiska tänkandet mycket mer utbrett vilket är en form av klantänkande. Som bekant är nationalism totalförbjudet i Sverige och resultatet blir att befolkningen blir oorganiserad och kan lätt erövras. Se bara på Sveriges militära kapacitet. Ryssen kan komma i kanoter och ta över Sverige om de vill.

Det är svenskarnas brist på nationalism som är akilleshälen.
Håller med dig i mycket i ditt tänk. Men skulle vilja byta ut ditt ord nationalism mot patriotism. Svenskar har nog lättare att ta till sig det ordet. Du har rätt i att det typiskt svenska håller på att upplösas. Mycket tack vare svenska politiker och de ökända pk-iterna. Svenska flaggan är redan en styggelse. Den som viftar med svenska flaggan stämplas som lågutbildad nazist. Gäller inte bara flaggan utan sprider sig till allt möjligt som svenskarna sett som traditioner och typiskt svenskt. Skolavslutningar i kyrkan inte längre okej. Fira Lucia inte längre okej. Fira midsommar förlöjligas av media. Halal-slakt är okej. Ramadan är jätteokej. osv. Det nationella tänkandet kommer aldrig uppmuntras av media iaf, tvärtom.

Budskapet är Din svenska identitet du känner och har kan du kasta bort, den är ingenting värt den är värdelös, se bara på allt fint som invandrare har, de har en riktig kultur och identitet.

Självklart vet många smarta invandrare, islamistiska imamer i huvudstaden om detta skeende och utnyttjar det. Många invandrare säger att svensken är dum. Och det kan stämma
Senast redigerad av caras 2010-09-29 kl. 04:15.
Citera
2010-09-29, 04:55
Medlem
sossehakans avatar
Eller så slutar vi bara ta in skiten i landet och fortsätter leva som individualister. Det är inte vi som ska ändra oss. Det är på våra villkor. (Synd bara att alla som bor i det här jävla pisslandet e så jävla dumma i huvudet!! )
Citera
2010-09-29, 06:44
Medlem
banankakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonaldin
Det finns många anledningar till att svenskarna lätt krossas av invandrarna i Sverige och övertas mer dag för dag, jag ska nu gå igenom vilka anledningar dessa är och vilka lösningarna på problemen är:

* Klantänket. Detta är deras starkaste vapen. Glöm bort lögnerna om individualismens lov, människor är och har alltid varit flockdjur och är det naturligtvis än idag. Men ett folk som det svenska, som inte har kvar de täta banden och närheten till sin egen flock och släkt kommer alltid vara en mycket enkel match för folk med starka klaner. De som invandrar hit tänker bara om klaner och heder, indivudialism har de aldrig hört talas om, de är motsatsen till svenskarna i detta avseende. För invandrarna är allting grupp mot grupp, klaner mot klaner, religion mot religion. Om en i deras klan går emot dem så väntar hårda straff inom klanen. De har hård kontroll på deras kvinnor för de inser att kvinnorna är nyckeln till allt, svenskar har ingen koll alls på svenska kvinnor och därför kan svenska kvinnor med lätthet gifta sig med utländska män och få blandade barn som i sin tur kommer gå in i de invandrades folkgrupp eftersom det alltid är mannen som sätter barnets identitet. Hade svenskarna istället haft klantänket hade hennes släkt mördat den svenska kvinnan om hon knullade en arab eller en annan från en annan grupp, precis som de gör när deras kvinnor har sex med andra män från en annan flock.

Det är helt enkelt omöjligt för svenskarna att vinna slaget så länge de tänker i termer av individualism när de invandrade horderna alltid sätter den egna gruppen eller klanen främst, invandrare vet att svenskar inte har någon sammanhållning så det är ingen fara för dem att våldta eller råna svenskar eftersom de vet att svenskarna inte har en släkt eller stor klan som backar upp dem, om man våldtagit en kurdisk tjej är man i stort sett död eftersom hennes klan kommer söka upp dig och göra processen kort med dig.

Helt enkelt vill jag ge er realister rådet att börja tänka i grupp och klantermer. Håll pli på era kvinnor så att de inte ostraffat kan gänga med vem som helst, ingjut moral i era familjer. Bli mer som de invandrade horderna för jag ber er att inse att ni inte har en chans om ni inte gör detta, ni kommer krossas. svag sammanhållning är ingenting som fungerar i dagens mångkulturella Sverige och därför måste ni anpassa er till den nya verkligheten, slopa den degenerade individualismen och ta upp kampen så de inte får fortsätta med deras egna spelregler obehindrat.

* Håller ni med mig om min analys? Kommer ni lyda mitt råd? Debattera om detta ämne som jag själv finner av yttersta vikt i denna kampens värld.

Det ligger såklart något i det du skriver! MEN efter några generationer så avtar detta klantänkande.

Så länke dem blir integrerade dvs. Så som det är nu, så kommer det tyvärr att bestå så.

Detta hade inte politikerna räknat med som slussar in hundratusentals invandrare per år.
Citera
2010-09-29, 07:31
Medlem
Citat:

För det första finns det noll anledningar till din tes. Noll. Jag håller inte med i din analys. Du skriver själv att invandrarna har ett klantänkande. Invandrare tillhör inte alla samma klan. Genom att påpeka det så faller ditt huvudargument.

Det var någon pojkrumsdrömmare här som på allvar hävdade att på grund av att somalier inte kunde försörja sig och pår grund av att de hade stora sociala problem så var det överlägsna svenskar. Hela listan på de problem somaliera har... var en motivering på hur fantastiska de var. Otroligt. Du påminner om denne "man".
Citera
2010-09-29, 09:35
Medlem
Citat:

Var får du all denna information om invandrarnas psyke från? Dina invandrarvänner? Var du på deras stormöte förra helgen?

Sen är det väl jävligt motsägelsefullt att du säger åt oss att bli som de invandrare du ser ner på så mycket? "Hålla pli på våra kvinnor", etc.

Vi lever i ett modernt, jämställt, sekulariserat samhälle. Många invandrare kommer från samhällen som är tvärt emot, där har du problemet. Borde vi inte hålla fast i att vårt sätt är bättre, istället för att göra om Sverige till Iran med blondiner?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in