2004-06-10, 16:05
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Hur håller ni koll på era trådar? Det vill säga de trådar ni postar i och svaren på dessa poster? Kan ju ibland bli ganska mycket. Speciellt för vissa som verkar vara precis överallt...

/CW
Citera
2004-06-10, 16:08
Medlem
Bingolikets avatar
Sätter alla på ignorlistan. Nej man får ha ett bra minne eller kolla i kontrollpanelen.
Citera
2004-06-10, 16:13
Medlem
Robqrs avatar
Det är inget större problem eftersom (du sa det själv) man är överallt...
Citera
2004-06-10, 16:38
Medlem
Asterixs avatar
http://217.75.104.59/scandinavia/images/statusicon/thread_dot_new.gif
Citera
2004-06-10, 17:11
Medlem
Kingdoms avatar
Faktum är att jag sökt på mitt eget användarnamn ibland o blivit överaskad om att jag fått svar på trådar man helt glömt bort, kan även användas som en liten nostalgitripp
Citera
2004-06-10, 17:36
Medlem
farbror einars avatar
Nya inläggsknappen är kanonbra.
Citera
2004-06-10, 18:44
Medlem
ahlmans avatar
Jag minns var jag postat, och minns speciellt inlägg där jag väntar mig ett svar.

Citat:
Ursprungligen postat av Kingdom
Faktum är att jag sökt på mitt eget användarnamn ibland o blivit överaskad om att jag fått svar på trådar man helt glömt bort, kan även användas som en liten nostalgitripp
Så här gör jag med. Extra kul blir det när man hittar trådar där man är omnämnd utan att ha skrivit någonting...
Citera
2004-06-10, 21:33
Bannlyst
Brukar prenumerera på de inlägg jag själv skapat samt de ämnen där jag vill ha svar eller kommentarer ...

Varje gång jag loggar på så kollar jag prenumerationerna och ser om det kommit något nytt... Simple!
Citera
2004-06-10, 22:46
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeldar
Brukar prenumerera på de inlägg jag själv skapat samt de ämnen där jag vill ha svar eller kommentarer ...

Varje gång jag loggar på så kollar jag prenumerationerna och ser om det kommit något nytt... Simple!

Smart. Den ska jag testa. Själv brukar jag söka på mitt namn och på vissa keywords (ehuru funkade rätt bra ett tag)

/CW
Citera
2004-06-11, 04:55
Medlem
dIRe_s avatar
Brukar gå in på min sida och klicka på "Hitta alla inlägg av dIRe_".
Citera
2004-06-11, 05:10
Medlem
Psykozs avatar
Det klart att man har kolla på sina egna trådar
Citera
2004-06-11, 06:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Willhelm
Hur håller ni koll på era trådar? Det vill säga de trådar ni postar i och svaren på dessa poster? Kan ju ibland bli ganska mycket. Speciellt för vissa som verkar vara precis överallt...

/CW

Enkelt, det gör jag inte.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här