Hallå i stugan, hade nyss ett virus.. men de är löst.. fixade det tack vare en skön och bra guide som fanns här på flashback, tummen upp!!
dock så består ett problem, det är så att jag vill göra en systemåterställning till ett tidigare datum bara för att vara på den säkra sidan. Då funkar det inte, säger att jag inte är systemadministratör och att den som är det har stängt av denna funktion och att jag ska kontakta administratören.
Jag tror och är nästan helt säker på att det är virusets fel, men det är ju borta nu och det är bara jag som är på denna dator, och det finns inga andra datorer i systemet/näverket whatever.
SÅ jag undrar hur jag tar tillbaka så att jag blir "systemadministratör" så att jag kan göra min återställning?
och medans jag ändå gör en tråd, för att omformatera.. är det bara att köra in windows 7 skivan under uppstartnings processen utav datan då.. så startas omformateringen?
Tack för mig, skulle vara väldigt sjysst med svar och hjälp då man inte är så high på datorer, som ni nog märkt.. oooch om tråden är lagd på fel ställe så bara flytta..
Hejsvejs!