2010-09-28, 20:56
Bannlyst
Om man har en en del prop över skulle de gå att fronta med den innan man hoppar på testo C + EQ?

dvs kanske prop eod i 3-4 veckor sedan över till testo C + eq. Eller blir det för stor skillnad innan C och eq kickar så nivåerna hinner på ojämna eller blir nivåerna lika om man inte hade kört prop innan?

Man sätter alltså C + eq Efter sista sticket av prop.
Citera
2010-09-28, 21:10
Medlem
Chickenthrills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lesnar
Om man har en en del prop över skulle de gå att fronta med den innan man hoppar på testo C + EQ?

dvs kanske prop eod i 3-4 veckor sedan över till testo C + eq. Eller blir det för stor skillnad innan C och eq kickar så nivåerna hinner på ojämna eller blir nivåerna lika om man inte hade kört prop innan?

Blir ju ingen front om du slutar med proppen innan du hoppar på testo C och eq?

Hoppa på testo C två veckor innan du slutar med proppen ist.
Citera
2010-09-28, 21:14
Medlem
Eisbrechers avatar
Citat:

Personligen hade jag kört prop alone - säg 2-3 veckor - för att under den andra eller tredje veckan sätta första sticket Testo C + EQ. Att vänta med att injicera efter sista dosen prop tror jag kan vara "ofördelaktigt" och orsaka svajiga nivåer.

Citat:
‘FRONT LOADING’ WITH PROPIONATE

One technique often used with Testosterone Propionate is ‘front-loading’ where the rapid onset of action is used to trigger quick gains in strength and weight while waiting for a longer acting drug to take effect. One example of this would be to combine Testosterone Propionate with Testosterone Enanthate. The enanthate would be administered at 250mg and the propionate at 50mg at the beginning of a cycle then, after the effect of the propionate decreases (2 days) another 50mg shot is injected. By the time the effect of the second shot diminishes (another 2 days) the Enanthate kicks in and no further propionate would be necessary. This would lead to a longer and sustained level of testosterone in the body. Some athletes do prefer to take Propionate throughout their entire cycle, injecting 50-100mg every day or every second day. This may reduce the likelihood of water retention during a mass building cycle but, once again it has to be weighed up against the pain and swelling at the injection site caused by Propionate use.

http://www.musclesportmag.com/2008/10/25/testosterone-propionate-profile/

Inte ett svar på din fråga. Lite matnyttigt kan det väl kanske anses vara, hur som helst.
Citera
2010-09-28, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eisbrecher
Personligen hade jag kört prop alone - säg 2-3 veckor - för att under den andra eller tredje veckan sätta första sticket Testo C + EQ. Att vänta med att injicera efter sista dosen prop tror jag kan vara "ofördelaktigt" och orsaka svajiga nivåer.

http://www.musclesportmag.com/2008/10/25/testosterone-propionate-profile/

Inte ett svar på din fråga. Lite matnyttigt kan det väl kanske anses vara, hur som helst.

det va som det jag var orolig för.

Kommer köra 2ml (1ml testo E och 1ml eq) e3d (e3d med motiveringen att jag fick satans bieffekter när jag körde 1ml e5d testo E för länge sedan och tror det var nivåerna som fuckade och tänkte köra e3d får att kanske få lite jämnare då) och tänkte fronta men prop eod 1ml.
Blir drygt med så mångra extra injects om man börjar med det sedan under vecka 2.

Kanske bara börjar direkt med det jag tänkte dock. Hade varit skönt med en snabbstart nu när jag är så van å köra prop (ger mig inga biverkningar och man känner ju tammefan av det efter några dagar bara) men orkar inte med e3d och eod men 3 veckor.
Citera
2010-09-28, 22:27
Bannlyst
någon som har testat avsluta några veckor på prop efter sista sticket med allt annat då? en Extra push i slutet? haha
Citera
2010-09-29, 01:33
Medlem
immaculates avatar
Jag blandade i extra prop de första veckorna när jag körde susta, funkar utmärkt som front enligt mig.
Citera
2010-09-29, 12:16
Bannlyst
Du börjar med propen samtidigt som testo c och kör den i ca 4v eftersom det är ca den tid det tar innan c kickar in, annars kommer du få en kraftig dip i nivåerna.
Citera
2010-09-29, 18:00
Bannlyst
Kommer jag känn av EQ före testo C? =)
Citera
2010-09-29, 18:01
Bannlyst
Citat:

nej
Citera
2010-09-29, 18:04
Bannlyst
Ok. Jag får ta det som det kommer.

Jävla synd att man inte kan köra prop med lite mindre stick än eod.
Men sugen på ligga på en längre stund denna omgång så =)
Citera
2010-09-29, 18:25
Medlem
Citat:
dosering på eq:n? kör minst 500ew enligt mej.
eq.n är seg att komma igång uppimot 7v
mvh
Citera
2010-09-29, 18:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rage1
dosering på eq:n? kör minst 500ew enligt mej.
eq.n är seg att komma igång uppimot 7v
mvh

Helvetet blir omotiverad att bara höra sådant haha.

skulle bli 400mg per 6 dagar och 500mg testo C per 6 dagar så lite över 900mg allt som allt.
1ml av varje e3d. Var planen iaf. En lagom bulk kur =)

Har kört några st prop kurer annars har jag ingen erfarenhet av något annat utom dbol och lite winny som jag icket ens kände av.

Utom när jag körde testo e 1ml e5d som första kur och fick en satans massa "fin"a bölder som tog läänge och en hel del roaccutane att få bort.
Dock injectade jag ibland på kvällen och ibland på morgonen osv och höll på så kanske var det med det i kombination av e5d. Därför tänkte jag testa e3d och exakt samma tid varje gång.
Senast redigerad av Lesnar 2010-09-29 kl. 18:52.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in