2010-09-28, 23:55
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Ja och nej. Jag menar alltså att dessa forum skall leva som undergrupp här på svenska Flashback! Ett stort argument från ledningshåll när engelska FB lades ner var ju också att det var två kodbaser att hålla rätt på, med allt vad det innebar. That problem would be solved.

Å andra sidan...ja, jag saknar engelska FB. Så jag kanske talar i nattmössan, mest.

Dessutom blir ju denna del mycket mindre. Vilket också är bra, till en början.

Nej, du talar inte i nattmössan. Jag tycker verkligen att detta borde införas.
Citera
2010-09-29, 00:31
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Ja och nej. Jag menar alltså att dessa forum skall leva som undergrupp här på svenska Flashback! Ett stort argument från ledningshåll när engelska FB lades ner var ju också att det var två kodbaser att hålla rätt på, med allt vad det innebar. That problem would be solved.

Å andra sidan...ja, jag saknar engelska FB. Så jag kanske talar i nattmössan, mest.
Det har du faktiskt rätt i.
För min del får ni gärna ha en engelsk miniversion av Flashback (det kan man väl ändå kalla det?), jag kommer nog inte vara där själv i någon större utsträckning, men jag ser inga direkta nackdelar med det.

Det kan ju säkert locka en mer internationell publik, vilket jag bara tycker är bra, fler åsikter och andra synvinklar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in