Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Ni som tror på frivilligteorin, begrunda detta:
Det går absolut inte att tyda någonting av Elin`s ansiktsuttryck från filmen eftersom den är väldigt suddigt. Och om man tar hänsyn till det faktum att hon kanske hade druckit under kvällen så blir det ännu svårare att tyda någonting från en stel ansikte. Filmen har ingen ljud heller för att se om dem pratade någonting med varandra. Kan hända att han frågade henne vart dem befann sig och då tittade hon ut genom fönstret för att svara på hans fråga. Det är bara att sitta och gissa.
Men jag kan förstå hur dem flesta killar tänker här. "Vilken tjej är så dum i huvudet att hon frivilligt följer med en sån äcklig neger". Kan tala om för er att jag har faktiskt sett snyggare tjejer med fulare afrikaner än killen på filmen. Det sägs att kärleken är blind, men har själv svårt och förstå hur blind den kan vara. Men afrikanska män har någonting som tilltalar tjejer, hur äckliga dem än må vara. Storleken spelar faktiskt roll för väldigt många tjejer, chockerande nog.
Det största problemet med dagens tjejer är att dem kan vara så otroligt oseriösa. Hörde häromdagen en tjej utanför mitt hus skrika "hjälp" så högt att det hördes flera km bort. Sprang och tittade, det var bara två kompisar som skojade med varandra. Det var någon som hade hört Elin skrika på hjälp där också. Inte konstig att hon/han inte tog det på allvar då.