Citat:
Ursprungligen postat av Axxon
Din dumhet börjar irritera mig på riktigt, tror du på allvar att detta var terror från början till slut att han slog sig ner bredvid henne och började hota henne med våldtäkt och mord? Att han var aggressiv och dylikt? Jag har inte någonstans påstått att hon är lugn, besvärad tror jag mer på, det sitter en neger och limmar på henne då hon är trött förmodligen packad påväg hem från krogen...klart hon är besvärad, vad gör man då? Man ignorerar...Man vänder sig bort, tittar bort osv. Men du menar att hon sitter där så stel av skräck att hon inte kan rör sig?
Jag har sett avgången då de kliver av tåget, hon går ut förbi honom, han reser sig och släpper förbi henne och går sedan ut efter.
Jag kommer använda mig att Flashbacks otroliga "ignorera" funktion nu för att slippa läsa fler av dina ointelligenta inlägg!
var har du sett det? efterlyst har väl inte släppt den delen av filmen?
en undring bara, för att klargöra för mig som inte hängt med riktigt vid de senaste vändningarna:
*hon åkte av okänd anledning enda till ändhållplatsen?
*hoppade hon av på temperaturplatsen efter ändhållplatsen?
*eller hoppade hon av på "sin" hållplats hjalmar branting?
*var hoppade GM av?
*hur kan det komma sig (med spekulationer) att brotsplatsen är vid hjalmar branting och inte temperatur ifall hon nu hoppade av vid temperatur?
tacksam om ngn som hängt med bättre kunde klargöra ngt, av det som är känt i vaje fall