Resultat: .
.
0%
0 röster
..
0%
0 röster
2014-03-30, 21:37
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nissegrabben
OK, det var mer än vad jag visste. Har ändrat min bild av henne i så fall. Tycker inte att det var synd att hon våldtogs och dödades av en afrikan, snarare komiskt.
OK.

Resonerar du på samma sätt om det gäller en kvinna som har brukar ha sex med vita män, och som sedan dödas av en vit man?
Citera
2014-03-31, 11:18
Medlem
Batmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micehunter
Hon hade löpande sex med flera svarta killar. Läs själv.

Då jag inte hittar någonting i FUP som påminner om ditt påståenden kan du väl vara så vänlig att berätta på vilka sidor man hittar denna information!
Citera
2014-03-31, 11:24
Medlem
Batmannens avatar
Citat:
OK, det var mer än vad jag visste. Har ändrat min bild av henne i så fall. Tycker inte att det var synd att hon våldtogs och dödades av en afrikan, snarare komiskt.

SKÄRPNING I TRÅDEN! Låt nu inte totala lögner besudla Elins minne! Att några EQ befriade skribenter försöker bättra på sina självkänslor ändrar självklart inte fakta. Läs FUP innan ni tar till er påståenden kring Elin eller fallet!!
Citera
2014-03-31, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batmannen
SKÄRPNING I TRÅDEN! Låt nu inte totala lögner besudla Elins minne! Att några EQ befriade skribenter försöker bättra på sina självkänslor ändrar självklart inte fakta. Läs FUP innan ni tar till er påståenden kring Elin eller fallet!!

Väl talat! Fantastiskt vacker tjej Elin! Hon är var väl som tjejer är mest inget konstigt med det. Absolut ingen tjej som hoppade runt hur som helst. Tragiskt att hennes öde skulle sluta så. Ingen kry människa som utsätter någon annan för något sådant.
Citera
2014-03-31, 12:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Batmannen
Då jag inte hittar någonting i FUP som påminner om ditt påståenden kan du väl vara så vänlig att berätta på vilka sidor man hittar denna information!

Jag orkar inte leta reda på filen på datorn, men kan göra det om det behövs. Men jag minns iaf en kurd (så det kan du söka på i FUP:en); och jag gillar inte kurder, absolut inte. Vilka de andra invandrarna som hon sexade casually med kommer jag inte ihåg. Men ingen var svensk. Så vitt jag var så hade hon ingen pojkvän utan brukade på småtimmarna full efter en krogrunda droppa in bland invandrare som var deras slags KK. Det slog mig också att knappt någon av invandrare påstod att de kände henne direkt, utan tvärtom.

Ingen tjej att ha, säger jag bar.
No loss, at all. And plz no fucking tears for that cunt.
Citera
2014-03-31, 12:53
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Hon hade löpande sex med flera svarta killar. Läs själv.
Det står inte ett ord om att Elin någonsin skulle ha haft sex med någon svart kille i FUP. Det framgår på flera ställen i FUP att hon gillade killar med utländsk bakgrund, men de enda exempel som ges är killar med bakgrund från mellanöstern.

Och ja, jag har sökt hela jävla FUP på sökorden svart och afrikan för att vara riktigt säker.
Citera
2014-03-31, 12:57
Bannlyst
Citat:
Jag orkar inte leta reda på filen på datorn, men kan göra det om det behövs.

Vänligen leta reda på filen om du orkar, tycker nog att det behövs. Men du kanske är för nerdrogad, du skriver ju själv att du är blandmissbrukare.

2014-02-18, 22:55 #33
micehunter
Medlem ont: nä, som knarkare, narkoman, och blandmissbrukare: jag tar varje dag en tung opiat och sen en massa sidodroger på det
Senast redigerad av Felicidade 2014-03-31 kl. 12:59.
Citera
2014-03-31, 13:02
Moderator
Hamilkars avatar
Snacket om att Elin fick skylla sig själv för att hon gillade olika hade möjligen kunnat ha viss poäng om hon på något sätt hade intresserat sig för GM. Men det hade hon inte. Det verkar överhuvudtaget som om hon inom ramen för sina preferenser hade ganska gott omdöme när det gäller killar.

Däremot går det inte att komma ifrån att Elin skulle ha levat idag om hon inte hade sovit över sin hållplats på spårvagnen, och att hon med all sannolikhet hade klarat av att hålla sig vaken om hon inte hade varit så full. Hennes alkoholkonsumtion var ett riskbeteende som är relevant för brottet, hennes preferens för mellanösternkillar var det inte.
Citera
2014-03-31, 13:04
Medlem
Citat:
Jag orkar inte leta reda på filen på datorn, men kan göra det om det behövs. Men jag minns iaf en kurd (så det kan du söka på i FUP:en); och jag gillar inte kurder, absolut inte. Vilka de andra invandrarna som hon sexade casually med kommer jag inte ihåg. Men ingen var svensk. Så vitt jag var så hade hon ingen pojkvän utan brukade på småtimmarna full efter en krogrunda droppa in bland invandrare som var deras slags KK. Det slog mig också att knappt någon av invandrare påstod att de kände henne direkt, utan tvärtom.

Ingen tjej att ha, säger jag bar.
No loss, at all. And plz no fucking tears for that cunt.
Hade jag vetat att hon var så äcklig hade jag inte blivit så bestört när hon mördades. Är väl bara bra att hon dog.
Citera
2014-03-31, 13:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hamilkar
Snacket om att Elin fick skylla sig själv för att hon gillade olika hade möjligen kunnat ha viss poäng om hon på något sätt hade intresserat sig för GM. Men det hade hon inte. Det verkar överhuvudtaget som om hon inom ramen för sina preferenser hade ganska gott omdöme när det gäller killar.

Däremot går det inte att komma ifrån att Elin skulle ha levat idag om hon inte hade sovit över sin hållplats på spårvagnen, och att hon med all sannolikhet hade klarat av att hålla sig vaken om hon inte hade varit så full. Hennes alkoholkonsumtion var ett riskbeteende som är relevant för brottet, hennes preferens för mellanösternkillar var det inte.

Tycker inte man bara kan gå på de ljudlösa videosarna från spårvagnen. De är inte konkluderande alls om saken vi diskuterar. Jag menar, man vet ju inte vad som hände när de gick av. Hon kan ha givit efter och sen gått med på något dumt. Så vitt jag kommer ihåg så kunde väl polisen inte hitta några spår efter strid eller motstånd till platsen där hon dödades? Eller?
Jag har lekt på platsen som barn, så jag känner till t o m stenarna där hon gömdes. Har svårt att tänka mig att han släpade henne ända dit.

Citat:
Hade jag vetat att hon var så äcklig hade jag inte blivit så bestört när hon mördades. Är väl bara bra att hon dog.

Så behöver man förvisso inte säga. Men man behöver inte sörja. Jag menar hon var en aktiv del i det som har orsakat den största katastrofen på 100 år i det här landet, som sen i sin tur lett till 1000 våldtäckter, misshandeö och mord, och all annan skada, inte minst kulturell. Det kan jag inte förlåta henne för. Därför är jag glad att det var en som progerade öppet med symbol "jag gillar olika", som också fick smaka på "olika". Svenskar gör inte såna saker.

Men det finns säkert svenska idioter som också säger att skjutningarna "är lika mycket svenskarnas fel", "att det är lika många svenska som skjuter"; skjutningarna i gbg alltså.
Senast redigerad av micehunter 2014-03-31 kl. 13:18.
Citera
2014-03-31, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamilkar

Hur pass full ansågs hon vara? Berusad eller dyngrak? Klart sitter man och sover förbi sin hållplats så är man förmodligen rätt berusad. Sen att hon kliver av spårvagnen utan att riktigt ha tänkt igenom läget med den skumma typen som suttit och stirrat på henne förbättrar inte hennes odds angående riskerna.
Citera
2014-03-31, 14:10
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Tycker inte man bara kan gå på de ljudlösa videosarna från spårvagnen. De är inte konkluderande alls om saken vi diskuterar. Jag menar, man vet ju inte vad som hände när de gick av. Hon kan ha givit efter och sen gått med på något dumt.
Finns ingen som helst anledning att anta något sådant. Jobbar man på den sannolikhetsnivån kan man lika gärna köpa gärningsmannens version av vad som hände.

Citat:
Så vitt jag kommer ihåg så kunde väl polisen inte hitta några spår efter strid eller motstånd till platsen där hon dödades? Eller?
Hon var rejält full och blev strypt. Blir inte mycket motståndsspår då.

Citat:
Jag har lekt på platsen som barn, så jag känner till t o m stenarna där hon gömdes. Har svårt att tänka mig att han släpade henne ända dit.
Hon dödades inte på fyndplatsen, och har bevisligen blivit släpad från mordplatsen till fyndplatsen, minst trettio meter och uppför. Brottsplatsen är bara sex meter från gångbanan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in