Resultat: .
.
0%
0 röster
..
0%
0 röster
2012-04-11, 03:56
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikzutt
Såg precis minnes videon på youtube, jag har tidigare inte hört så mycket om detta brott tidigare.

Jag hoppas hennes familj aldrig får se bilderna. Jag är så förbannad just nu. Det hade nog inte spelat någon roll för GM vem personen i fråga varit på spårvagnen. Det hade hänt förr eller senare. Så jävla tragiskt dock att vi har såna har typer på gatan överallt. Men varför gjorde han det? Svaret kommer vi aldrig få.

Det hände en liknande händelse för min flickvän på ett tåg, då en neger kom fram och försökte antasta henne i över 20 minuter. Bland resenärer. Ingen reagerade. Trotts att hon grinade. Dock var detta i passagerar sittsen så han kunde inte gå så långt. Jag sprang med stenar till tågstationen men han var försvunnen. När vi ringde polisens tips telefon brydde sig ingen.

Ska fråga min flickvän om de är samma person, för han tog också kontakt på engelska.

Känner för Elins Familj.

Detta är ju hot stuff om det vore samma. Förstör inte vittnet genom att fråga och visa en bild utan visa flera bilder på olika personer och låt henne identifiera personen. Filma konfrontationen eller var flera närvarande.
Citera
2012-04-11, 16:20
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:

Det hände en liknande händelse för min flickvän på ett tåg, då en neger kom fram och försökte antasta henne i över 20 minuter. Bland resenärer. Ingen reagerade.

Ska fråga min flickvän om de är samma person, för han tog också kontakt på engelska.

När utspelade sig denna händelse? Var det långt innan Elin mördades eller var det nära
i tiden?
Citera
2012-04-12, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
När utspelade sig denna händelse? Var det långt innan Elin mördades eller var det nära
i tiden?

Det var sommaren 2010 på tåget från Örebro Central. Men det var inte personen på bilden visade henne bilden idag, hon beskrev äcklet som en "blåneger med orangea kläder" Hjälplös spelade han först och ville veta vägen sen förvandlades han till en förlorare som på engelska sa "Why can't I get girls like you?" Sen ignorerade hon honom och han jagade henne på tåget. Resenärer såg detta men sket i allt som vanligt. Jag sprang men hann inte fram. Hörde han även mumla i luren då jag var på väg.

Som läxa blev de att hon aldrig kommer visa någon vägen, öppnar för konversation. Räcker med ögonkontakt. Så här ska de fan inte behöva vara, Nu kanske det blir OT. En allt mörkare värld för desperata typer.
Citera
2012-04-12, 07:25
Medlem
Citat:
Det var sommaren 2010 på tåget från Örebro Central. Men det var inte personen på bilden visade henne bilden idag, hon beskrev äcklet som en "blåneger med orangea kläder" Hjälplös spelade han först och ville veta vägen sen förvandlades han till en förlorare som på engelska sa "Why can't I get girls like you?" Sen ignorerade hon honom och han jagade henne på tåget. Resenärer såg detta men sket i allt som vanligt. Jag sprang men hann inte fram. Hörde han även mumla i luren då jag var på väg.

Som läxa blev de att hon aldrig kommer visa någon vägen, öppnar för konversation. Räcker med ögonkontakt. Så här ska de fan inte behöva vara, Nu kanske det blir OT. En allt mörkare värld för desperata typer.

Kan det ha varit mannen som leddes av tåget i Skövde helt naken (foton finns på FB) efter att ha sexuellt antastat minst en kvinna? Mannen är dömd. Händelsen i Skövde inträffade för kanske ett halvår sedan. I tråden om honom nämndes att han åkte tåg till/från Örebro ibland.
Citera
2012-04-13, 13:49
Bannlyst
Bland det äckligaste av allt är ETY:s pinsamma och hånfulla lögnberättelse där han till fullo demonstrerar vilken debil och lägre stående människa han är.
Citera
2012-04-13, 14:48
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Kan det ha varit mannen som leddes av tåget i Skövde helt naken (foton finns på FB) efter att ha sexuellt antastat minst en kvinna? Mannen är dömd. Händelsen i Skövde inträffade för kanske ett halvår sedan. I tråden om honom nämndes att han åkte tåg till/från Örebro ibland.
Du tänker nog på fallet med "den somaliske krigaren". Tråden finns här:

https://www.flashback.org/t1721240
Citera
2012-06-24, 23:54
Medlem
DAL1s avatar
Ni får ursäkte mig, när jag förmodligen tar upp något som diskuterats tidigare. Men jag har tyvärr ingen möjlighet att läsa +1000 sidor för att få veta.

Finns det något annat sätt att få tag på FUP, förrutom nedstängda megaupload?
Citera
2012-06-25, 00:49
Medlem
SoTireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DAL1
Ni får ursäkte mig, när jag förmodligen tar upp något som diskuterats tidigare. Men jag har tyvärr ingen möjlighet att läsa +1000 sidor för att få veta.

Finns det något annat sätt att få tag på FUP, förrutom nedstängda megaupload?

Prova söka på någon torrent är väl bästa tipset. "Elin pressex.pdf" heter den som ligger på min dator och den är nog den du vill ha tag på.
Citera
2012-06-26, 13:22
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ett lämpligt "straff" i straffet för en bestialisk, hjärtlös missdådare som Yohannes, hade
kunnat vara att tapetsera hela hans cell, från golv till tak, med bilder på hans offer, när
Elin ligger skändad och mördad. Den fruktansvärda bild man ytterst bristfälligt alltså
maskerade i FUP:en och snart spreds ut över hela nätet i avmaskerat skick.
Den bilden skulle förfölja mördarmonstret varje vaken stund han tillbringade i sin cell,
och den skulle på något sätt inte kunnat avlägsnas.

Hela jävla tiden skulle människan - vilket jag knappt vill benämna honom som - påminnas
om vad han tagit sig rätten att göra mot en annan varelse.
Hennes hemska död skulle oavlåtligen pressas på honom och förhoppningsvis driva honom
till fullständigt sammanbrott.
Fast, vem vet - ett sånt monster skulle kanske inte påverkas ett dugg? Inte bry sig ett skvatt?

Nej, jag gissar att han skulle se det som ypperliga runkbilder. Har svårt att se det som ett "straff".
Citera
2012-06-26, 15:29
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Nej, jag gissar att han skulle se det som ypperliga runkbilder. Har svårt att se det som ett "straff".

Ja, du har nog dessvärre rätt där...
Undrar förresten om hans familj bor kvar i vårt land?
Två ungar tror jag han har. Antagligen har väl frugan hans varit på besök där han sitter
och så har de väl fixat till en ny avkomma...för hon lär väl inte ha tagit avstånd från honom.
Citera
2012-07-02, 12:28
Medlem
SirHizzs avatar
Citat:
Två ungar tror jag han har. Antagligen har väl frugan hans varit på besök där han sitter
och så har de väl fixat till en ny avkomma...för hon lär väl inte ha tagit avstånd från honom.

nej, hans familj har flyttat utomlands någonstans, minns jag läste det nångång när domen kom, eventuellt tillbaks till italien där jag tror hon kom ifrån, inte säker.

men kvar i landet är inte familjen.
Citera
2012-07-02, 15:29
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:

Får de komma så nära varandra varandra att de kan ha sex ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in