Resultat: .
.
0%
0 röster
..
0%
0 röster
2011-04-01, 21:14
Medlem
IdrottsGuruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Lite mer OT kanske.
Hur menar du? Omogen? fantasivärld??
Killen hade ju planer på att bli president.
Det är fint att sätta upp mål och att ha ambitioner.
Sådant ska uppmuntras.

Hehe...Omogen- 23 år och går ut på stan iklädd en Tupac-tröja???
Fantasivärld- Det han skrev skulle kunna uppfattas som att han va "homie" med Chris Rock- vilket Jag tvivlar på. Svårt att förklara. Lättare att se.
Citera
2011-04-01, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robertkarlsson
Jag har hittat ägarna till dom vita och svarta skorna. Mannen med den utstående pannan, precis som EY beskriver honom. Han och hans kompis går fram och tillbaka i vagnen och tittar på EK:

http://img807.imageshack.us/f/75545929.jpg/

http://img8.imageshack.us/f/40466253.jpg/
http://img810.imageshack.us/f/79371993.jpg/
http://img827.imageshack.us/f/46850537.jpg/
http://img801.imageshack.us/f/48970507.jpg/
http://img864.imageshack.us/f/53917069.jpg/

Men en av de personer jag syftar på är helt vitklädd:
http://profile.imageshack.us/user/noisete/
Citera
2011-04-01, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killa_Mike
Nej det gjorde de absolut inte. Noisette som inte är insatt i fallet pekar ut två personer som går ut samtidigt som EK och ETY. Sen kommer Robertkarlsson som också är helt oinsatt i fallet in och pekar ut två helt andra personer, som gick av vid en helt annan hållplats, säger att de är samma personer och att de kan vara två gärningsmän i detta fall. Vilket inte stämmer.

Det är otroligt komiskt att se hur blinda vilsna människor försöker applicera sina vilda teorier i detta fall som har noll verklighetsförankring. Samtidigt är det tråkigt då nya läsare kommer in och tar till sig denna "information" och blir helt övertygade om att det är två gärningsman, detta trots att det finns ingen teknisk bevisning till detta sjuka påstående.

Jag pekar inte ut någon jag vill veta vilka det är och varför jag inte hört något om de innan eftersom de stiger av på samma hållplats. Lägg inte egna ord på mina funderingar.
Citera
2011-04-01, 21:40
Medlem
Anzalones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noisette
Jag pekar inte ut någon jag vill veta vilka det är och varför jag inte hört något om de innan eftersom de stiger av på samma hållplats. Lägg inte egna ord på mina funderingar.

Vederbörandes sällskap sätter sig, de går inte av. Den aktuelle spårvagnsföraren vittnar dessutom om att EY och EK var de enda som avsteg vid Temperaturgatan.
Citera
2011-04-01, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anzalone
Vederbörandes sällskap sätter sig, de går inte av. Den aktuelle spårvagnsföraren vittnar dessutom om att EY och EK var de enda som avsteg vid Temperaturgatan.

Tack en vettig människa som kan svara rätt. Hade jag fått detta svar innan så hade jag varit nöjd. Jag tror starkt att ETY är skyldig, jag vet vem han är sedan tidigare och har hört mkt om hur han är på andra tjejer även när hans fru varit är i närheten av honom.

Ni andra nojiga människor som verkar vara mer intresserade av att han sätts dit pga sitt ursprung snarare än hans handling borde skaffa er ett liv och kanske även ett riktigt jobb. Ni är antagligen misslyckade människor som sitter bakom era datorer och behöver hitta andra människor som är värre en er. Grattis de finns ni är inte ensamma, men för er finns det hopp om ni tar tag i det.
Citera
2011-04-01, 21:59
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:

Peka inte ut oskyldiga människor här inne är du väldigt vänlig.
Läs fupen så ser du kartläggningen klart och tydligt.

Du har aldrig funderat på var dessa oskyldiga som du pekar ut hoppar av eller så`?
Eller att dom inte stämmer in med beskrivningen av den här negern som efter 5 månader börjar prata om män med nordiskt utseende?
Ditt eländiga stolpskott!
Citera
2011-04-01, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Peka inte ut oskyldiga människor här inne är du väldigt vänlig.
Läs fupen så ser du kartläggningen klart och tydligt.

Du har aldrig funderat på var dessa oskyldiga som du pekar ut hoppar av eller så`?
Eller att dom inte stämmer in med beskrivningen av den här negern som efter 5 månader börjar prata om män med nordiskt utseende?
Ditt eländiga stolpskott!

Men seriöst kan du läsa? Jag pekar inte ut ngn jag frågade vilka det var, förstår du skillnaden?
Citera
2011-04-01, 22:18
Medlem
Citat:
Men seriöst kan du läsa? Jag pekar inte ut ngn jag frågade vilka det var, förstår du skillnaden?

Vi behöver inte veta vilka dom är i det här sammanhanget för dom är ointressanta och inte med i utredningen alls.

I någon annan tråd kanske det finns filmer på okända som man där identifierar.
Citera
2011-04-01, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haxan-10
Vi behöver inte veta vilka dom är i det här sammanhanget för dom är ointressanta och inte med i utredningen alls.

I någon annan tråd kanske det finns filmer på okända som man där identifierar.

Vilka vi? Du kanske inte behöver veta men jag ville veta och nu vet jag.
Citera
2011-04-01, 22:25
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:

Hör dessa bilderna och utpekade personerna till det här fallet ?
Är det vad du påstår eller?
I så fall bör du tänka om för dessa personerna har inget med Elinmordet att göra.
Citera
2011-04-01, 22:27
Medlem
Citat:
Tack en vettig människa som kan svara rätt. Hade jag fått detta svar innan så hade jag varit nöjd. Jag tror starkt att ETY är skyldig, jag vet vem han är sedan tidigare och har hört mkt om hur han är på andra tjejer även när hans fru varit är i närheten av honom.

Ni andra nojiga människor som verkar vara mer intresserade av att han sätts dit pga sitt ursprung snarare än hans handling borde skaffa er ett liv och kanske även ett riktigt jobb. Ni är antagligen misslyckade människor som sitter bakom era datorer och behöver hitta andra människor som är värre en er. Grattis de finns ni är inte ensamma, men för er finns det hopp om ni tar tag i det.

Det stora problemet med det svenska rättsystemet. Tyvär tyvär så förekommer det att dom går efter hudfärg, ursprung och utseende när dom dömer människor. Jag har själv varit i rättssalen många ggr och sett detta med mina egna ögon. Det är detta som gör att jag alltid är kritisk till det svenska rättssystemets förmåga att kunna vara neutral och titta på bevisen när det handlar om utlänningar.

Jag tror tyvär inte att EY är skyldig, han är inte kapabel till detta. Han är alldeles för dum för det, var det någon som skrev. Detta gör att jag blir orolig. För då är dom riktiga gärningsmännen fria och risken är stor att dom slår till igen när dom har sett att dom kan komma undan.

Du säger att du har sett hur EY jagar tjejer. Han verkar vara en väldigt påflugen typ. Man kan se på filmen från spårvagnen att han pussar EK på låret, hahahah. Han framstår som en pajas för mig och inte så mycket en mördare.
Citera
2011-04-01, 22:37
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robertkarlsson
Det stora problemet med det svenska rättsystemet. Tyvär tyvär så förekommer det att dom går efter hudfärg, ursprung och utseende när dom dömer människor. Jag har själv varit i rättssalen många ggr och sett detta med mina egna ögon. Det är detta som gör att jag alltid är kritisk till det svenska rättssystemets förmåga att kunna vara neutral och titta på bevisen när det handlar om utlänningar.

Jag tror tyvär inte att EY är skyldig, han är inte kapabel till detta. Han är alldeles för dum för det, var det någon som skrev. Detta gör att jag blir orolig. För då är dom riktiga gärningsmännen fria och risken är stor att dom slår till igen när dom har sett att dom kan komma undan.

Du säger att du har sett hur EY jagar tjejer. Han verkar vara en väldigt påflugen typ. Man kan se på filmen från spårvagnen att han pussar EK på låret, hahahah. Han framstår som en pajas för mig och inte så mycket en mördare.

Är det din uppfattning om att det är det han gör då han ser ner i hennes knä?
I så fall ska du göra klart för dig att han tittar på hennes mobil.

Men när du ändå är ute och virrar kan du inte säga det till dom tjejerna som vittnat om hans tidigare bravader som han jagat och varit obehaglig mot.
Att du anser att det är rättsröta att sätta fast en sexmördare bara för att han är neger.
Och till hans syster som han har varit våldsam mot.

Eller fråga vakterna på det stället han besökte lite tidigare under hösten som han va i bråk med.
Glöm inte att han även gjorde motstånd mot tjänsteman i Italien också.
Men allra viktigaste är att du förklarar för dom tjejerna som han verkligen har utsatt för skrämsel.
Till och med en mor vet vem han är och för henne var han mycket känd , gick under negern som jagar runt tjejerna i biskopsgården med sin äckliga våldtäkts stil.

Nej du har inte sett en rättssal mer än i din fantasi möjligen.

Eller varför lånar du inte ut dina nära och kära som kamrater till den här mannen som verkar vara en sån pajas enligt dig. Du verkar ju inte backa för att vara så säker på att han är oskyldig.
Senast redigerad av MrsMagoo 2011-04-01 kl. 22:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in