2010-09-27, 21:00
Medlem
Om man som i mitt fall gillar helrakade musar, tjejer som sväljer satsen, tar den i baken, vågar prova tjejsex, kollar porr så är svaret glasklart. En klart högre procent av alla 20-35 åriga tjejer idag gör det än tex i början av 80 talet.

Förfasar man sig istället över att de flesta äldre tonåringar rakar sig och har sex innan äktenskapet så är svaret troligtvis tvärtom..

Sexuella trender kommer och går samt förändras även med tiderna, det är bara att acceptera, för vissa är det bra, för andra dåligt. Beror nog mest på vilken grundinställning man har till sex.
Citera
2010-09-27, 21:01
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miss-darkness
Killar som tittar på porr lär sig iallafall hur dom ska förnedra tjejerna. Hårda råa tag. Behandla tjejerna som om dom vore jälva knulldockor utan känslor.tjejer förväntas alltid vara sexiga och villiga att ställa upp på vad som helst .inte konstigt att våldtäckterna ökar

Det där beror både på killarna och porren. Det finns mycket porr som är totalt äcklig, det finns killar och tjejer som tänder/inte tänder på det och det finns definitivt killar som inte kan hantera det eller blandar ihop verklighet och fantasi.

Sedan finns det som kontrast porr som får dig att tänja gränserna utan att tappa greppet, som inspirerar och hetsar
Citera
2010-09-27, 21:01
Medlem
.carls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bendeltoro
Grundläggande anatomi??? Silikonbröst, blekta anusar, fejkade kvinnliga orgasmer, gigantiska penisar & om-opererade blygdläppar - vems anatomi menar du?

Vaddå, det är väl så folk ser ut? Åtminstone de jag har träffat... På internet iofs, men vem skulle ljuga på internet?
Citera
2010-09-27, 21:02
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Grundläggande anatomi??? Silikonbröst, blekta anusar, fejkade kvinnliga orgasmer, gigantiska penisar & om-opererade blygdläppar - vems anatomi menar du?
En fitta är en fitta, en kuk är en kuk. Färg eller storlek varierar. Det är grundläggande.
Citera
2010-09-27, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dp4fun
Källa på det..?

Porr gör i bästa fall män "enbart" till dåliga (=okunniga, själviska & med en snedvriden uppfattning om kvinnors sexualitet) älskare, i värsta fall till våldtäktsmän. Varför? För att porr är en skola i hur man förnedrar kvinnor. Att ens prata om att det ju "bara är film" är befängt, de medverkande utför handlingarna på riktigt så det går ju knappast att jämföra med "vanlig" spelfilm. Källa? Min egen erfarenhet & uppfattning.
Om man INTE skulle påverkas av det man ser - varför är då reklambranchen en av de största brancherna?
Citera
2010-09-27, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
En fitta är en fitta, en kuk är en kuk. Färg eller storlek varierar. Det är grundläggande.

Va?? Är ju som att säga att "människan är grundläggande".
Citera
2010-09-27, 21:10
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Va?? Är ju som att säga att "människan är grundläggande".
Ja. Hur definierar du själv grundläggande anatomi? Små kukar och fula fittor?
Citera
2010-09-27, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dp4fun
Om man som i mitt fall gillar helrakade musar, tjejer som sväljer satsen, tar den i baken, vågar prova tjejsex, kollar porr så är svaret glasklart. En klart högre procent av alla 20-35 åriga tjejer idag gör det än tex i början av 80 talet.

Förfasar man sig istället över att de flesta äldre tonåringar rakar sig och har sex innan äktenskapet så är svaret troligtvis tvärtom..

Sexuella trender kommer och går samt förändras även med tiderna, det är bara att acceptera, för vissa är det bra, för andra dåligt. Beror nog mest på vilken grundinställning man har till sex.

Porr är inte sex & sex är inte porr. Och vem i hela friden är emot sex före äktenskapet nu för tiden???
OT: vågar du prova killsex?
Citera
2010-09-27, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Ja. Hur definierar du själv grundläggande anatomi? Små kukar och fula fittor?
Gud så meningslöst, ska vi börja diskutera hur man definierar en liten kuk & en ful fitta? Gör dig inte dum.
Citera
2010-09-27, 21:15
Medlem
Condottieris avatar
Nja, porr är nog i grunden skadligt.
Citera
2010-09-27, 21:15
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Gud så meningslöst, ska vi börja diskutera hur man definierar en liten kuk & en ful fitta? Gör dig inte dum.
Sex är fortfarande sex, nakna kroppar är nakna kroppar. Att du ska börja gnälla över att porrideal skulle vara någonting helt åt helvete är bara korkat. Porren må vara väldigt olik normen, men den är inte omänsklig för den sakens skull.
Citera
2010-09-28, 07:15
Medlem
LittleLadyJasmines avatar
Tror att porr kan vara bra, det finns porr som inte är förnedrande.

Tyvärr har vissa människor svårt att läsa av situationer och ännu svårare då skådespelarnas uppdrag trots allt är att se ut att gilla det.

Ett exempel på det var en kille som sände mig en film där tjejen blev brutalt knullad (det uttrycket stämmer bra in i sammanhanget just här) i halsen. Hon blev örfilad av två killar, klöktes och tårarna rann och hon drogs hit och dit. Man såg tydligt att hon var drogad och bara lät dom göra vad dom ville. Jag kan inte riktigt beskriva hur brutal filmen var, det låter så lamt i text, men det var helt uppenbart inget som tjejen uppskattade. Killen som sände mig filmen var dock övertygad om det och ville göra något liknande tillsammans med mig. Hur kunde han missa det tydliga faktum att hon var drogad och blev våldtagen men inte vågade/kunde säga nej pga droger och antagligen pengar inblandade? För vissa, som honom, som inte ser med kritiskt öga är det förödande.

Jag tänder på filmer där tjejen inte bara är den passiva mottagerskan och totalt avtändande är det där hon blir örfilad och killen bara ska leka tuff inför kameran. Bra filmer har inspirerat mig, till exempel till deep throat men absolut inte som i den filmen jag beskrev.
Senast redigerad av LittleLadyJasmine 2010-09-28 kl. 07:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in