2010-09-25, 23:54
Medlem
Periods avatar
Kom över en hemsida som säljer skor som på något sätt gör dig 4-6cm längre, förmodligen en tjock sula som skapar magin. Någon som har erfarenhet av skorna eller webbutiken i övrigt?

http://lifts.se/

Enda problemet med skorna är att det blir ju jävligt awkward när man kliver ur dom och plötsligt krymper i längd.. Vad sägs om det här?
Citera
2010-09-25, 23:55
Medlem
Denoms avatar
Nej, fyfan.
Citera
2010-09-25, 23:57
Medlem
akvarium8s avatar
Gutt, nu kan jag lägga styltorna på hyllan!
Citera
2010-09-25, 23:57
Medlem
Hyfsat gay ?
Citera
2010-09-26, 00:06
Medlem
Periods avatar
Ja, lite fjantigt är det. Men jag kommer ihåg för ett par år sedan när jag hade stora komplex över att jag var kortast bland mina vänner, då skulle ett par sånna här vara jättebra.
Citera
2010-09-26, 00:12
Medlem
htdgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Nej, fyfan.

Hey, hey. 6 666 posts.

ONT:

Bara jag som kommer att tänka på de gamla klassiska buffalo-skorna när jag läser topic?
Citera
2010-09-26, 00:35
Medlem
Periods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htdg
Bara jag som kommer att tänka på de gamla klassiska buffalo-skorna när jag läser topic?

Haha! Ja, usch och fy! De ytterst få tillfällen jag i nutid ser invandrarbrudar (och svenska wannabe-invandrarbrudar) i buffaloskor så kan jag inte hålla mig för skratt. Undrar varför buffaloskon dog ut? Eller är det bara jag som flyttat ifrån slummen kanske..
Citera
2010-10-05, 22:24
Medlem
var ju egentligen hur grymt som helst.. kostymskorna var riktigt snygga, funderar på att köpa ett par. Den stora missen i bufalloskor är ju att det syns att personen i fråga har feta klackskor, de här skorna från lifts har ju en inbyggd sula/klack där det inte syns på utsidan.. Läste lite mer om såna här skor, är tydligen många kändisar som använder såna här skor, däribland tom cruise på 170cm som jag alltid undrat hur han kan bli längre än sin tjej som är 175cm och bär klackar
Citera
2010-10-05, 22:28
Bannlyst
Någon mer än jag som reagerar på detta:

* Omöjligt att se hur Du blir längre, funktionen är osynlig, ingen märker hur du blir längre, även om Du tar av Dig skon.

Hur fan ska de gå till?
Citera
2010-10-05, 22:36
Medlem
Herr_Oins avatar
Jag misstänker att det är lite av en bluff att man kommer att förbli längre, såvida skorna inte råkar lura kroppen att man faktiskt är längre och någon slags pseudosomatisk effekt tar vid och man faktiskt blir längre (jämför med placeboeffekt)(eller, jag är tvärsäker på att man inte kommer att förbli längre. Hur fan skulle det i sådana fall gå till?).

Visst, du kanske blir längre temporärt, men då måste du knata omkring i de pjucken hela tiden för att bibehålla en konstant längd, vilket ingen normalt funtad människa skulle få för sig då samtliga modeller är mer eller mindre strykfula.
Citera
2010-10-06, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSchniben
* Omöjligt att se hur Du blir längre, funktionen är osynlig, ingen märker hur du blir längre, även om Du tar av Dig skon.

Hur fan ska de gå till?
Ingen märker att du blir längre, för att du blir kortare.
Citera
2011-03-28, 21:21
Medlem
dryslians avatar
riktigt bra skor till folk som vill se längre ut har själv 2 par god känsla!
använder de tills jag biffat upp mig i gymmet så jämnar det nog ut sig lite iallfall .. !
dom är också ganska sköna!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in