• 1
  • 2
2010-09-27, 01:49
Medlem
Eliza CTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orvaren
Wah,ha,ha!

Vr oriental (se avatar) for som ett skllat troll,en gng nr vi hade "hrsalong" hemma och skulle bleka hr.. Han for rtt upp p bordet i blekmedlet (som skvtte ver allt och alla) och blev drav svart med orangea prickar!!

S st hon var! Fast hon var rosa...

Stackars kisse! D r ju nsta frga vem av er som skulle ha orange hr?
(Fr ni hjlper vl inte lilla Apelsinen att frbttra frgen? Frlt - men jag kunde inte lta bli!)
Mvh
Citera
2010-09-27, 11:33
Medlem
orvarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza CT
Stackars kisse! D r ju nsta frga vem av er som skulle ha orange hr?
(Fr ni hjlper vl inte lilla Apelsinen att frbttra frgen? Frlt - men jag kunde inte lta bli!)
Mvh
Ha,ha,ha! N,jag skulle bleka mitt hr till vitt,typ,d fick kisse (orientalen) spelet och tog ett hel-race och gjorde det han r bst p. Stlla till det!

Approp apelsinen.. Hon har blivit S verkelig,nstan att hon r jobbig!! Men s st..

Sorry OffT.. D han fick blekmedlet p sig lite flckvis,blev jag lite sugen p att bleka rnder p han,fr d skulle han ju se ut om en tiger (blekningen,som straff fr att han hade ut allt mitt medel i hela vardagsrummet ),men blev snabbt hindrad av frugan!
(givetvis sansade jag mig relativt fort.. )
Citera
2010-09-27, 12:34
Medlem
Eliza CTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orvaren
Ha,ha,ha! N,jag skulle bleka mitt hr till vitt,typ,d fick kisse (orientalen) spelet och tog ett hel-race och gjorde det han r bst p. Stlla till det!

Approp apelsinen.. Hon har blivit S verkelig,nstan att hon r jobbig!! Men s st..

Sorry OffT.. D han fick blekmedlet p sig lite flckvis,blev jag lite sugen p att bleka rnder p han,fr d skulle han ju se ut om en tiger (blekningen,som straff fr att han hade ut allt mitt medel i hela vardagsrummet ),men blev snabbt hindrad av frugan!
(givetvis sansade jag mig relativt fort.. )

Ja, s kan det allts g! Tiger (eller hellre leopard) gillar jag. Men r inte s sker p att katten skulle gilla det. Tycker dom verdriver mycket, inte minst i USA.
F.. r min ts som allra vackrast precis som hon r, vilket dina skert ocks r!

Lite off t: frstr attt Apelsinen r ljuvligt go! Min lilla ts r ocks verdrivet kelig, och sllskapssjuk. Tyvrr ven nattetid d hon anser att vi ska vara vakna mer. Senaste ntterna nr jag ltsats sova s har hon lagt sej ovanfr p min kudde och "kammar mitt hr" - med klorna, i hrbotten. S nog vet dom hur dom ska f uppmrksamhet dom sm liven.
Klappa om dina!
Mvh
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här