• 2
  • 3
2015-08-21, 20:56
Medlem
Flashyflash72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staticage
Jag får vibbar av att Reinfelt skulle vara en högfungerande autist,lättare drag av aspergers syndrom.
Väldigt känslolöst ansikte nollställt för det mesta,och väldigt monotont tal,samma tonläge hela tiden.
Har inte mycket mer att gå på,mer än att jag tyckt att Reinfelt varit en udda person.

Tror inte att han har drag av psykopati.

Som att få "vibbar av" är ungefär lika insiktsfullt som att inse att "solsken kommer efter regn". Själv tycker jag att hans vibbar endast är, och ska ses, som ett resultat av träning i ett "omänskligt" medium. Men, vilket de flesta moderater också gör, följer de en opinion, som i mitt tycke, inte är i samklang med sin tid.

Politisk retorik handlar inte bara om att försöka, eller vinna över meningsmotståndare, dem ska också beskriva verkligheten - vilket, tack och lov, Reinfeldt inte lyckades med. Alltså är än han verklighetsfrånvänd; och i den kategorin faller många diagnoser in.
Citera
2015-08-22, 16:48
Medlem
staticages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashyflash72
Som att få "vibbar av" är ungefär lika insiktsfullt som att inse att "solsken kommer efter regn". Själv tycker jag att hans vibbar endast är, och ska ses, som ett resultat av träning i ett "omänskligt" medium. Men, vilket de flesta moderater också gör, följer de en opinion, som i mitt tycke, inte är i samklang med sin tid.

Politisk retorik handlar inte bara om att försöka, eller vinna över meningsmotståndare, dem ska också beskriva verkligheten - vilket, tack och lov, Reinfeldt inte lyckades med. Alltså är än han verklighetsfrånvänd; och i den kategorin faller många diagnoser in.

Okej men då kan vi ju lägga ner för allt är ju spekulationer eller hur,att tro blint på en ideologi är inte det samma som att lida av en diagnos.
Även ifall ideologier är jävligt korkat att följa.
Reinfelt beskrev sin verklighet,som majoriteten av medborgarna inte lever i helt enkelt.
Citera
2015-08-23, 02:57
Medlem
Jag tycker det, främst för att det finns ett tydligt offertänk och behov av uppmärksamhet, att bli trodd på ordet och absolut aldrig få kritik.

Men det här stämmer in på många inom t.ex. SD, där all kritik riktat utifrån slås ner och görs ogrundad, utmålas till att vara som ett slags mobbning.

Jag tycker även att många som röstar på SD, tar till samma förhållningssätt. Vissa verkligen vill att man ska tycka synd om de för att de röstar och/eller stödjer SD. Tydligen är det ett hårt liv.
Citera
2025-10-30, 11:13
Medlem
Han är inte bara narcissist utan en solklar fullblodspsykopat
Citera
2025-10-31, 00:03
Bannlyst
Han har en yngre kvinna för att det är traditionellt
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera