2006-02-25, 17:54
  #289
Medlem
Thorsten_Flincks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av belowyou
finns många företag som har hemsida som inte är nätbaserade.
sidan är tänkt att användas i marknadsföringssyften.


Ju fler gånger namney syns ju bättre är det.

En hemsida kostar fasen under 20kr i månaden så det är ingen kostnad.

Vad heter kjorren förresten?
Citera
2006-03-20, 14:14
  #290
Medlem
Alex_KKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av belowyou
ligger lite före- och efterbilder på:

http://www.putphoto.com/kiosken/


Du skulle inte vilja slänga upp bilderna igen? lite nyfiken på hur kiosken din ser ut
Citera
2006-03-20, 15:26
  #291
Medlem
belowyous avatar
kan fixa det imorgon
Citera
2006-03-20, 20:28
  #292
Medlem
Alex_KKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av belowyou
kan fixa det imorgon

Kanon, uppskattas
Citera
2006-03-21, 16:00
  #293
Medlem
belowyous avatar
nu har jag svängt ihop en sida lite snabbt:

http://web.telia.com/~u24707322/kioskpres/index.html


jag kan däremot inte garantera att den kommer ligga kvar i tid och evighet.

ha så kul!
Citera
2006-03-21, 18:44
  #294
Medlem
Såg riktigt fint ut belowyou
Fortsätt så!
Citera
2006-03-21, 19:04
  #295
Medlem
Kip_wests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av belowyou
nu har jag svängt ihop en sida lite snabbt:

http://web.telia.com/~u24707322/kioskpres/index.html


jag kan däremot inte garantera att den kommer ligga kvar i tid och evighet.

ha så kul!

SNYGGG!!!! vilken stad ligger den i? Lovar att köpa en glass om jag har vägarna förbi.
Citera
2006-03-21, 19:20
  #296
Medlem
belowyous avatar
bläddra förbi alla sidor till du kommer till sista sidan, där är en länk till en till hemsida. där står vilken "stad" den är i

sista sidär här alltså :
http://web.telia.com/~u24707322/kioskpres/index.html
Citera
2006-03-21, 19:35
  #297
Medlem
pastorns avatar
Jag kan inte riktigt förstå varför sidan ska öppnas i ett nytt fönster. Normalt brukar man göra det för länkar som går till en annan site och även då är det ett himla oskick enligt mig.

Men i övrigt så vill jag gärna läsa mer, det är skönt med lite solskenshistorier här på flashback istället för all sosseretorik om att företagare är ena onda jävlar.
Citera
2006-03-21, 19:43
  #298
Medlem
belowyous avatar
upplösningen på det nya fönstret är 800 x 600 vilket mer eller mindre är standard på de flesta datorer idag. skulle sidan öppnas i samma fönster skulle sidan se jättebra ut på t.ex. min dator, men förjävlig på en annans. t.ex. att det kommer fram scrollister, att hela bilder inte syns etc. öppnas allt i ett nytt fönster så ser det likadant ut på alla datorer som har 800 x 600.
Citera
2006-03-21, 20:03
  #299
Medlem
pastorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av belowyou
upplösningen på det nya fönstret är 800 x 600 vilket mer eller mindre är standard på de flesta datorer idag. skulle sidan öppnas i samma fönster skulle sidan se jättebra ut på t.ex. min dator, men förjävlig på en annans. t.ex. att det kommer fram scrollister, att hela bilder inte syns etc. öppnas allt i ett nytt fönster så ser det likadant ut på alla datorer som har 800 x 600.

Nu är det inte mitt yrke att designa hemsidor, men jag skulle ha löst det med en frame med 800 pixlars bredd. Det är inget illa menat, men själv hyser jag en viss missaktning mot dylika lösningar.
Citera
2006-03-21, 23:35
  #300
Medlem
Alex_KKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av belowyou
bläddra förbi alla sidor till du kommer till sista sidan, där är en länk till en till hemsida. där står vilken "stad" den är i

sista sidär här alltså :
http://web.telia.com/~u24707322/kioskpres/index.html

Riktigt imponerade måste jag säga.
Får hoppas dig fortsatt framgång även detta år =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in