Jag kan inte riktigt förstå varför sidan ska öppnas i ett nytt fönster. Normalt brukar man göra det för länkar som går till en annan site och även då är det ett himla oskick enligt mig.
Men i övrigt så vill jag gärna läsa mer, det är skönt med lite solskenshistorier här på flashback istället för all sosseretorik om att företagare är ena onda jävlar.