2010-09-24, 16:22
Medlem
arndidits avatar
Jag hade tänkt ta 50mg atarax 200mg tram 200 mg koffein och 25ml cociliana vad tror ni jag får för effekt? Och tror ni det är farligt?
Citera
2010-09-24, 17:06
Medlem
Slingshots avatar
Nej inga stora doser så.
Citera
2010-09-24, 18:02
Medlem
TjackadHamsters avatar
Värdelös combo, varför peta is sig det där? Skippa Ataraxen och Koffeinet och se om du kommer någonstans på Cocillianan och Tramadolet. Personligen skulle jag vänta tills jag samlat på mig mer.
Citera
2010-09-24, 19:29
Medlem
arndidits avatar
jag vet ju att atarax bostar tram av erfarenhet, har mer tram men tycker cociliana bostar tramet med... koffeinet var för att jag var trött.
Citera
2010-09-24, 20:34
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arndidit
jag vet ju att atarax bostar tram av erfarenhet, har mer tram men tycker cociliana bostar tramet med... koffeinet var för att jag var trött.

Atarax gör så att nu noddar lättare eftersom det är en stark sederande antihistamin.
Citera
2010-09-24, 20:47
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Atarax gör så att nu noddar lättare eftersom det är en stark sederande antihistamin.

Stark? Snarare den svagaste medicinen som finns, av alla klasser. Lergigan eller Tavegyl är väl i så fall starkare till exempel. Kan dock hjälpa mot eventuellt illamående.
Citera
2010-09-25, 11:16
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster
Stark? Snarare den svagaste medicinen som finns, av alla klasser. Lergigan eller Tavegyl är väl i så fall starkare till exempel. Kan dock hjälpa mot eventuellt illamående.

Sen är det ju olika hur man påverkas av andra antihistaminer, har testat Lergigan, Theralen, Tavegyl o Atarax, och atarax har alltid funkat bäst för mig i alla fall ihop med opiater/opioder. Sen ska man ta en dos på 50-100 mg.

Och kollar man på Wikipedia så står det en del saker om opiater/opioder ihop med Atarax.

Hydroxyzine is both an antihistamine and anxiolytic (see below) and its use as a mild tranquilizer is especially common in dentistry and it retains some popularity in obstetrics, where for many years it was especially preferred for its ability to boost the effectiveness of opioids as well as permit later use of scopolamine or benzodiazepines better than other drugs might.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hydroxyzine
Senast redigerad av Slingshot 2010-09-25 kl. 11:20.
Citera
2010-09-25, 15:25
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Sen är det ju olika hur man påverkas av andra antihistaminer, har testat Lergigan, Theralen, Tavegyl o Atarax, och atarax har alltid funkat bäst för mig i alla fall ihop med opiater/opioder. Sen ska man ta en dos på 50-100 mg.

Och kollar man på Wikipedia så står det en del saker om opiater/opioder ihop med Atarax.

Hydroxyzine is both an antihistamine and anxiolytic (see below) and its use as a mild tranquilizer is especially common in dentistry and it retains some popularity in obstetrics, where for many years it was especially preferred for its ability to boost the effectiveness of opioids as well as permit later use of scopolamine or benzodiazepines better than other drugs might.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hydroxyzine

Åhå det visste jag inte. Tack för infon.
Citera
2010-09-25, 18:07
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster
Åhå det visste jag inte. Tack för infon.

NP, alltid kul att lära sig något nytt.
Citera
2010-09-29, 06:44
Medlem
arndidits avatar
jag tycker både det "boostar" cociliana som tram dock blir jag lite för trött av mer än 2x25mg därav att jag tar koffein tabletter till... Tack för den värdefulla informationen Slingshot.
Citera
2010-09-30, 16:16
Medlem
lugna ner digs avatar
Tjaaaa jag tänkte boosta kodein med attarax men hur många kan jag slänga i mig?..

Btw, jag har känt mig jävligt yr och smått illamående de två senaste dagarna, kan min combo hjälpa tror ni eller blir det värre??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in