Har spelar in en låt där jag sjunger. Jag är absolut ingen tekniskt bra sångare men har sjungit hemma i ca 1½ år. Har väl utvecklas ytterst lite. Men lyssna på min röst, gitarrspelandet o takten e lite dålig. Lyssna på hela, min sång är lite ojämn i början kände jag. Låten är Can't help falling in love - Elvis Presley.
Hade varit kul med nåt positivt
EDIT :
Eftersom att första blev lite väl falsk så spelade jag bara in en ny.
Fin stämma och så men jag hör några falska toner. Det är ganska svårt att sjunga så lågt ner för de flesta men du verkar greja det hyfsat iallafall. Ta ton innan du börjar och känns någonting osäkert så lyssna på originalet eller håll för dina öron så hör du vilka toner du tar mycket bättre.
Gitarrspelet var fint!
Däremot var sången väldigt falsk. Trist att säga det, men pallar inte ljuga. Börja ta sånglektioner eller öva själv på att hålla tonen och gehör osv, så ska du se att det blir renare. Annars har du en djup och fin stämma, om man bortser från allt det falska.
Har spelar in en låt där jag sjunger. Jag är absolut ingen tekniskt bra sångare men har sjungit hemma i ca 1½ år. Har väl utvecklas ytterst lite. Men lyssna på min röst, gitarrspelandet o takten e lite dålig. Lyssna på hela, min sång är lite ojämn i början kände jag. Låten är Can't help falling in love - Elvis Presley.
kändes som om jag var på drottninggatan, typ utanför Zara eller nånstans där..och så blev alla tysta och detta sattes igång..alla paralyserade..
skulle aldrig lyssna på elvis..men det här va inte helt fel..
funderar på att sova och hoppas jag drömmer om min tanke..jag drömmer dock aldrig om det jag vill drömma..tror inte jag tar chansen..men gilla det ändå..
Tyvärr. Du har en viss potential i din röst, men tonerna du tar låter riktigt falska och det låter som att du inte är säker på i vilken nivå du ska hålla din röst i vissa lägen. Din vibrato är halvdan, bättre än en nybörjares men betydelsefullt sämre än medel. Den feedback jag kan komma med är -
Övning, övning och ännu mer övning.
Edit - ett till tips är att kika igenom alla videos ifrån denna kille