2010-09-23, 22:48
Medlem
Drapåtrissors avatar
Ja nu är det ju full anstormning i politik inrikes med anledning av valet. Så vore det inte en bra ide att på frivillig basis flytta mod från andra mindre aktiva forumdelar att hjälpa till när det nästan verkar som att dammluckorna brister i andra? Eller är det praktiskt omöjligt?
Citera
2010-09-23, 22:50
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Ja nu är det ju full anstormning i politik inrikes med anledning av valet. Så vore det inte en bra ide att på frivillig basis flytta mod från andra mindre aktiva forumdelar att hjälpa till när det nästan verkar som att dammluckorna brister i en annan? Eller är det praktiskt omöjligt?

Varför tror du en Biolog - och Litteraturnörd som jag moddar PI...

Med andra ord så är vi redan att antal hjälpmods där. Under valnatten var vi 12 stycken, nu är vi 6 st varav 3 är ordinarie.
Citera
2010-09-23, 22:50
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Ja nu är det ju full anstormning i politik inrikes med anledning av valet. Så vore det inte en bra ide att på frivillig basis flytta mod från andra mindre aktiva forumdelar att hjälpa till när det nästan verkar som att dammluckorna brister i andra? Eller är det praktiskt omöjligt?

Det finns redan en tråd om bristen (f.d bristen) på moderatorer i PI. Resultatet var att de tillsatte några extra (9 st) så det blev totalt 12 som mest. Jag tror Flashbacks kår klarar av att sköta detta bakom kulisserna, men alltid bra att ge heads-up.
Citera
2010-09-23, 22:56
Medlem
Drapåtrissors avatar
Ok förlåt att jag sket i det blå skåpet. Men tack för svaren. Alltid tryggt att veta att här gäller en för alla och alla för en.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in