2002-10-08, 17:33
Medlem
Jag har skrivit en beställning på deras hemsida sen fick jag ett mail av dom med ordernummer på. Hur gör jag nu? Alltså jag menar hur betalar man och vaddå express??Jag har aldrig beställt något över internet förut. :?: :?: :?:
Citera
2002-10-09, 10:50
Medlem
Re: Pharmagroup, hur gör man?

Citat:
Ursprungligen postat av Tom
Jag har skrivit en beställning på deras hemsida sen fick jag ett mail av dom med ordernummer på. Hur gör jag nu? Alltså jag menar hur betalar man och vaddå express??Jag har aldrig beställt något över internet förut. :?: :?: :?:

enligt tillförlitliga källor:

du betalar tex via paypal, som du först måste knyta till ditt kontokort. paypal är ett internationellt betalningssystem. detta med paypal måste du först lösa innan du kan köpa något. kolla länken och klicka på new user, sign up, och följ instruktionerna. paypal är knutet till pharmagroups shopping card och det är det enklaste och snabbaste sättet att betala. tyvärr så verkar pharmagroups expressleverans vara nedlagd, så varorna levereras regular shipment, dvs det tar ca 10 dagar från och med dom har fått pengarna till din brevlåda.

http://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_home
Citera
2002-10-09, 12:52
Medlem
Vad finns det för roliga läkemedel som är värda att beställa hem då?
Citera
2002-10-09, 16:22
Medlem
Ok Tack!
Citera
2002-10-10, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom
Ok Tack!

det var så lite. om det är några problem hör av dig igen.
Citera
2002-10-10, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjack sNorris
Vad finns det för roliga läkemedel som är värda att beställa hem då?

det finns codeinpreparat och bentazepam tex. dvs lugnande medel. det är inte speciellt billigt men dom är pålitliga.
Citera
2002-10-19, 16:38
Medlem
Vilket land skickar dom ifrån?
Citera
2002-10-20, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av potman
Vilket land skickar dom ifrån?

försändelserna brukar skickas från olika länder. tyskland, frankrike, england. det brukar som sagt variera gång från gång. men det paketeras alltid på samma utmärkta sätt, anonymt och inget rasslande som skvallrar om innehållet.
Citera
2002-10-20, 03:51
Medlem
Hur blir man på codein?
Citera
2002-10-20, 06:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atnek
Hur blir man på codein?

codein omvandlas till morfin i kroppen. först får man ett euforiskt rus, sedan inträder ett stort lugn. väldigt skönt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in