• 2
  • 3
2024-06-08, 22:04
Medlem
AndreasStartklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sublingual
Växer mycket opium vallmo på koloniträdgårdarna nu! Bara ut och plocka, torka och koka i mycket vatten i 20-30 min. Och sen dricka.

Var försiktiga mycket beroende framkallande och kan döda dig om du tar förmycket eller blandar med alkohol eller benso.

Finns det inte typ 300 opiumsorter som alla skiljer sig rätt mycket i utseende? Funderar att gå på jakt runt 3 på morgonen någonstans men då vill jag ju kunna se en opiumvallmo när jag ser den
Citera
2024-06-08, 23:37
Medlem
Sublinguals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndreasStartklar
Finns det inte typ 300 opiumsorter som alla skiljer sig rätt mycket i utseende? Funderar att gå på jakt runt 3 på morgonen någonstans men då vill jag ju kunna se en opiumvallmo när jag ser den

Nä det finns jätte vallmo och ängsvallmo som många nybörjare blandar ihopa med opiumvallmo

Här är ett gäng bilder. Kolla på bladen och kapseln, är endast opiumvallmo som har sådana blad och kapsel
https://www.wexthuset.com/fakta-och-...el-och-frosadd
Citera
2024-06-09, 09:40
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HLundborg
Hur många av er har övergått till heroin så här 20 år senare? Alla döda?
Jag vet att jag satt här o typ liverecenserade droger i dessa forum för 20 år sen. Bl.a. var, som ovan nämnts, Morning Glory bland det första jag testade. Genom åren har jag testat alla typer av droger, även heroin, men inte direkt fastnat i nått.

Men man är inte odödlig... Jag vet att många av mina meddebattörer som var med då, är döda. Jag har skärpt mig, rökte på sin höjd på lite när jag var i Amsterdam förra året.

Min svåra depression som jag försökte dämpa med droger, har äntligen släppt o jag försöker leva så nyttigt som möjligt numera.
Citera
2024-06-09, 20:49
Medlem
123qazs avatar
Tyvärr inget som är nåt att ha förutom typ toppisar och några LSA frön. Svårt att dosera med.

En bekant åt 200 toppisar och sprang runt i skogen i 3 dar. En annan käkade 50 st och kände inget. Råa svampar då.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in