2010-09-23, 01:05
Medlem
Okej, jag känner mig riktigt korkad...kan inte hitta hur jag ändrar min signatur. Jag har uppenbarligen gjort det innan eftersom jag har en signatur. När jag går in på min kontrollpanel kommer det bara upp vilka trådar jag prenumerar på (0). Börjar känna mig riktigt korkad, men jag kan inte se fler alternativ på Kontrollpanelen.
2010-09-23, 01:10
Medlem
Klasskillnads avatar
Ehm, kontrollpanelen och sen ligger det under fliken "Inställningar & alternativ" -> Redigera signatur.
2010-09-23, 01:11
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Håll pekaren på kugghjulet i högra hörnet sen kontrollpanelen och under Inställningar & alternativ står det "Redigera signatur"

Edit: En hann före
2010-09-23, 01:22
Medlem
Right, det visar sig att jag är på gränsen på retarderad. Eftersom jag inte hade Firefox i "fullscreen" såg jag inte den yttersta fliken -.-' Tackar för hjälpen.

/facedesk
2010-09-23, 01:23
Medlem
tuzzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Håll pekaren på kugghjulet i högra hörnet sen kontrollpanelen och under Inställningar & alternativ står det "Redigera signatur"

Edit: En hann före

Jag har ett kullager där som jag fick snurra på 5 gånger för att få fram kontrollpanelen och inställningar/ alternativ. Är det olika varianter beroende på när man reggar sig ?
2010-09-23, 01:30
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuzzen
Jag har ett kullager där som jag fick snurra på 5 gånger för att få fram kontrollpanelen och inställningar/ alternativ. Är det olika varianter beroende på när man reggar sig ?

Haha nej det är det inte.
2010-09-23, 01:43
Medlem
tuzzens avatar
Citat:
Haha nej det är det inte.

Men satan du skojar? Om du inte gör det så förstår jag varför jag har en massa inlägg som jag inte har gjort, utan en del nya medlemar blir facerapade av högre ort när man får ett kugghjul där ?
2010-09-23, 01:45
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Men satan du skojar? Om du inte gör det så förstår jag varför jag har en massa inlägg som jag inte har gjort, utan en del nya medlemar blir facerapade av högre ort när man får ett kugghjul där ?

Hittar du inte eller vad menar du?
2010-09-23, 01:56
Medlem
tuzzens avatar
Citat:
Hittar du inte eller vad menar du?

Klart jag hittar annars hade jag inte haft text längst ner ? försökte bara spinna vidare på mitt första inlägg där jag svarade dig och sen svarade du mig och jag spann vidare för att va lite smålustig men var inte klar nog i det avseendet. Sorry
2010-09-23, 02:01
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Klart jag hittar annars hade jag inte haft text längst ner ? försökte bara spinna vidare på mitt första inlägg där jag svarade dig och sen svarade du mig och jag spann vidare för att va lite smålustig men var inte klar nog i det avseendet. Sorry

Haha, jag är för trött för att hålla koll på om du uppdaterar din signatur.
2010-09-23, 02:08
Medlem
tuzzens avatar
Citat:
Haha, jag är för trött för att hålla koll på om du uppdaterar din signatur.

Så trött kan man aldrig bli så man inte har koll på det har inte uppdaterat den på ett år så e lugnt
2010-09-23, 02:16
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Så trött kan man aldrig bli så man inte har koll på det har inte uppdaterat den på ett år så e lugnt

Nu skiter vi att snacka mer i denna tråden, kan bli ganska lång
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in