Okej, jag känner mig riktigt korkad...kan inte hitta hur jag ändrar min signatur. Jag har uppenbarligen gjort det innan eftersom jag har en signatur. När jag går in på min kontrollpanel kommer det bara upp vilka trådar jag prenumerar på (0). Börjar känna mig riktigt korkad, men jag kan inte se fler alternativ på Kontrollpanelen.
Right, det visar sig att jag är på gränsen på retarderad. Eftersom jag inte hade Firefox i "fullscreen" såg jag inte den yttersta fliken -.-' Tackar för hjälpen.
Håll pekaren på kugghjulet i högra hörnet sen kontrollpanelen och under Inställningar & alternativ står det "Redigera signatur"
Edit: En hann före
Jag har ett kullager där som jag fick snurra på 5 gånger för att få fram kontrollpanelen och inställningar/ alternativ. Är det olika varianter beroende på när man reggar sig ?
Jag har ett kullager där som jag fick snurra på 5 gånger för att få fram kontrollpanelen och inställningar/ alternativ. Är det olika varianter beroende på när man reggar sig ?
Men satan du skojar? Om du inte gör det så förstår jag varför jag har en massa inlägg som jag inte har gjort, utan en del nya medlemar blir facerapade av högre ort när man får ett kugghjul där ?
Men satan du skojar? Om du inte gör det så förstår jag varför jag har en massa inlägg som jag inte har gjort, utan en del nya medlemar blir facerapade av högre ort när man får ett kugghjul där ?
Klart jag hittar annars hade jag inte haft text längst ner ? försökte bara spinna vidare på mitt första inlägg där jag svarade dig och sen svarade du mig och jag spann vidare för att va lite smålustig men var inte klar nog i det avseendet. Sorry
Klart jag hittar annars hade jag inte haft text längst ner ? försökte bara spinna vidare på mitt första inlägg där jag svarade dig och sen svarade du mig och jag spann vidare för att va lite smålustig men var inte klar nog i det avseendet. Sorry
Haha, jag är för trött för att hålla koll på om du uppdaterar din signatur.