2010-09-22, 22:46
Medlem
TageMans avatar
Flashback har på min dator reducerats till en stor mängd kod placerat huller om buller och det är med stor möda som jag tog mig hit för att starta tråden.

Min fråga är om det är så här för er andra också eller om det bara är min webbläsare det är fel på.
Citera
2010-09-22, 22:48
Medlem
DanteAlighieris avatar
Tydligen hade någon annan också problem. Vad använder du för tema och vilken browser?
Citera
2010-09-22, 22:48
Medlem
Ettan^s avatar
Printscreen?
Citera
2010-09-22, 22:50
Medlem
här fungerar de bra
Citera
2010-09-22, 22:54
Medlem
TageMans avatar
Jag tror temat hette skuggat, eller grått eller något sådant, jag använder Opera.
Citera
2010-09-22, 22:59
Medlem
TageMans avatar
Har laddat ner Chrome nu, det verkar fungera!
Citera
2010-09-23, 19:50
Medlem
Kasporrs avatar
Var något fel på servrarna för någon/några veckor sedan som förstörde för vissa användare.
Detta är dock nu löst. Men som sagt, använd en mer pålitlig webbläsare så ska det inte vara något problem!
Citera
2010-09-23, 20:02
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kasporr
Var något fel på servrarna för någon/några veckor sedan som förstörde för vissa användare.
Detta är dock nu löst. Men som sagt, använd en mer pålitlig webbläsare så ska det inte vara något problem!
Fast "serverkrånglet" innebar endast att en del inte kom in på Flashback, som jag förstod TS syftade h*n på det där kruxet när hela forumvyn bara blir en lista över forumnamnen med vit bakgrund, eller?
Händer mig lite då och då, har inte hittat någon bättre lösning än att vänta lite, har i och för sig inte testat något annat alls.
Kör Firefox.
Citera
2010-09-23, 21:11
Medlem
Kasporrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Fast "serverkrånglet" innebar endast att en del inte kom in på Flashback, som jag förstod TS syftade h*n på det där kruxet när hela forumvyn bara blir en lista över forumnamnen med vit bakgrund, eller?
Händer mig lite då och då, har inte hittat någon bättre lösning än att vänta lite, har i och för sig inte testat något annat alls.
Kör Firefox.

Just därför skrev jag vissa, men jag förstår din poäng.
Har aldrig hänt så för mig, och jag kör också FF. Kollat om du har senaste versionerna av FF samt diverse viktiga tillägg?
Citera
2010-09-25, 14:49
Medlem
Jag har själv dessa problem, använder Opera. Bytte från FF då denna låste sig i ~15 sek kanske var femte minut. Om man sitter vid datorn kanske sex timmar om dagen så blir det jobbigt.
Citera
2010-09-25, 17:34
Medlem
Noe-s avatar
Problemet gäller bara för Opera 10.60 och högre om jag inte missminner mig, att köra Opera 10.40 eller lägre fungerar utmärkt. Har inte testat 10.50.
Citera
2010-09-25, 22:14
Medlem
xdrs avatar
får också samma problem med firefox, senASTE VERSIONEN
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in