Grattis Sverige! Vi har nu inte bara rasister i riksdagen utan även nazister.
Och fuck that att ni inte visste vad ni rösta på.
Så sa Chilefödda Rossana Dinamarca på Twitter tidigare i kväll, som länkas via
SVT.
Hon säger vidare till SVT:
Citat:
– Det är inte så att det här partiet har kopplingar till Bamseklubben direkt utan har nazistiska kopplingar.
Hur står det till med Vänsterpartiets retorik egentligen?
Vilken nytta har partiet av Dinamarcas politiska talekonst?