2010-10-01, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Gyllene regel:

Hänvisa aldrig till svenska Wikipedia när du vill debattera rasfrågor med undertecknad, utan alltid till den engelskspråkiga versionen. Visa nu att du förstått att Haplogruppperna utgör en stark indikator för människoraser istället, och sluta vara så pueril att du hänvisar till svenska wikipedia.

Sedan försöker du avled debatten in på rasfrågor, och då får du vara så god att möta den intellektuella eliten inom rasforskningen i det för det ämnet avsedda forumet. https://www.flashback.org/f117
Du det spelar ingen roll om den är på svenska eller engelska, Rasforskning är ingen vetenskaplig forskning. Hur du än försöker med fina ord och hänvisar till en Flashbacktråd.
Citera
2010-10-01, 22:08
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keuorac
Du det spelar ingen roll om den är på svenska eller engelska, Rasforskning är ingen vetenskaplig forskning. Hur du än försöker med fina ord och hänvisar till en Flashbacktråd.

Bara för att ditt ordförråd råkar vara begränsat, betyder inte det att vi som sätter 20/20 på högskoleprovets orddel måste vara sämre än er andra. Tvärtom, verkar läsförståelsen och ordkunskapen korrelera starkt med högre förståelse för abstrakta resonemang överlag.
Du ber mig att behandla dig som underordnad, och i egenskap av major kan jag givetvis bekräfta min överordnade position:utan att därför göra avkall på min rätt att begripa mer än vad du gör.

Sedan talar vi ju om integration och invandring, där ni invandrare ständigt vägrar att taga till er det svenska språket. Låt mig då ställa en enkel fråga till dig som har utländsk bakgrund: Blir du mer integrerad om du talar sämre svenska än de skolade svenskarna ? (post-gymnasial utbildning)
Senast redigerad av Schnuppfen 2010-10-01 kl. 22:13.
Citera
2010-10-01, 22:37
Bannlyst
Citat:
Bara för att ditt ordförråd råkar vara begränsat, betyder inte det att vi som sätter 20/20 på högskoleprovets orddel måste vara sämre än er andra. Tvärtom, verkar läsförståelsen och ordkunskapen korrelera starkt med högre förståelse för abstrakta resonemang överlag.
Du ber mig att behandla dig som underordnad, och i egenskap av major kan jag givetvis bekräfta min överordnade position:utan att därför göra avkall på min rätt att begripa mer än vad du gör.

Sedan talar vi ju om integration och invandring, där ni invandrare ständigt vägrar att taga till er det svenska språket. Låt mig då ställa en enkel fråga till dig som har utländsk bakgrund: Blir du mer integrerad om du talar sämre svenska än de skolade svenskarna ? (post-gymnasial utbildning)
Nu hade jag ju 2.0 på högskoleprovet så det kan du lägga ner.
Sen vem har sagt att jag är invandrare? Det är bara en föruttfattad mening, Men vem begär mer om en person som har förutfattade meningar. Sen tycker jag inte att ska jämföra hur många högskolepoäng vi har efter det inte leder till något.
Citera
2010-10-01, 22:58
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Nu hade jag ju 2.0 på högskoleprovet så det kan du lägga ner.
Sen vem har sagt att jag är invandrare? Det är bara en föruttfattad mening, Men vem begär mer om en person som har förutfattade meningar. Sen tycker jag inte att ska jämföra hur många högskolepoäng vi har efter det inte leder till något.

Du kan aldrig bli högre stående än dina inlägg, och skriver du som en blatte; får du räkna med att bli tagen för en blatte. Din meningsbyggnad påminner om en neger jag kände, som efter 20 års studier på grundskolenivå lyckades formulera en mening som påminde om en kvällstidningsjournalists mediokra prosa.
Ska du vara med oss svenskar, får du banne mig försvenska dig också ! Tills vidare betraktar jag dig som en forumblatte; dvs en skribent som inte når upp till normen för svenskt skriftspråk.
Citera
2010-10-01, 23:19
Bannlyst
Citat:
Du kan aldrig bli högre stående än dina inlägg, och skriver du som en blatte; får du räkna med att bli tagen för en blatte. Din meningsbyggnad påminner om en neger jag kände, som efter 20 års studier på grundskolenivå lyckades formulera en mening som påminde om en kvällstidningsjournalists mediokra prosa.
Ska du vara med oss svenskar, får du banne mig försvenska dig också ! Tills vidare betraktar jag dig som en forumblatte; dvs en skribent som inte når upp till normen för svenskt skriftspråk.
Ha ha Ok är det så man gör för att vara den som bestämmer. Hur ska jag försvenska mig?
Citera
2010-10-01, 23:30
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ha ha Ok är det så man gör för att vara den som bestämmer. Hur ska jag försvenska mig?

Först väljer du ut svenskar ur din egen intelligensgrupp som förebilder, dvs personer med endast 9:årig grundskola i ryggen. Sedan kämpar du på att bli så lik (similar) dessa svenskar du bara kan, och sedan testar du din assimilering ute på fältet; förslagsvis en grundskola där 15:åringar borde matcha din uttrycksförmåga.

Eftersom det är Fredag tycker jag denna övning är kul, sålänge vi håller oss till invandringen och dess relaterade frågeställningar. (bekriper tu vat jak sajer ? )
Citera
2010-10-02, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotlaaand
Jag trodde det var 18 års gräns här. "Säger inte du vem du gillar så säger inte jag "
Bevisbördan ligger på mig..1/4 av malmös befolkning är muslimer. På 20 år. Bara för att ta ett exempel.
Men det är ju bra att klaga på andra o så är man inte bättre själv
Att du ens överväger att tro på att muslimerna är i majoritet om blott 40 år säger en hel del om dina matematikkunskaper.

Malmö är inte representativt för hela Sverige, som tur är.

Det var du som kom med ett absurt påstående - då är det dig bevisbördan faller på, så det så. För övrigt har vi haft uppe ett ganska stort antal trådar där diverse befolkningsprognoser visat i stort sett samma sak - att svenskar blir i minoritet i Sverige inom ca 50 år. Att svenskarna faller under 50% gränsen betyder ej att muslimerna utgör den andra halvan, vi har trots allt massor av folkgrupper i landet som ej tillber "Allah". I nuläget är muslimerna ca 1/4 av invandrarpopulationen.
Citera
2010-10-02, 01:09
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluff995
Man är svensk när man beter sig som svensk. Dum fråga.
Och när är man Irakier?
Citera
2010-10-02, 02:09
Medlem
Quid pro quos avatar
Jag kallar dem aldrig invandrare utan utlänningar rätt och slätt.
Inblandning av särkländska, asiatiska eller negroida gener diskvalificerar en individ från att någonsin bli svensk.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in