2010-11-09, 22:29
Medlem
Fan att inte Felix kan vara lite seriösare och prata lite mer om vad ingenjörerna gör, vilken utbildning. hur länge dom varit där, vad dom har för mål blabla..

Det är inte roligt när Felix beter sig som en 3-åring.
Citera
2010-11-09, 23:43
Medlem
AchromaticSpirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KexxeT
Jag tyckte faktiskt hon såg ganska bra ut, kanske inte 10 av 10 dock.

http://www.facebook.com/#!/therese.jombart
http://www.nyteknik.se/nyheter/karri...cle2468910.ece

Var ju ironiskt talat En jävla pangbrud. oj oj
Citera
2010-11-09, 23:47
Medlem
McKarlsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AchromaticSpirit
Var ju ironiskt talat En jävla pangbrud. oj oj

Jävligt fin var hon. Härligt tight också.
Citera
2010-11-11, 05:36
Medlem
Thoring89s avatar
Tycker om programet väldigt mycket Men Felix borde nog öva på sin engelska för den är fan katastrofal
Citera
2010-11-11, 14:13
Medlem
19109216s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thoring89
Tycker om programet väldigt mycket Men Felix borde nog öva på sin engelska för den är fan katastrofal

En typisk svennebanan engelska
Citera
2010-11-11, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 19109216
En typisk svennebanan engelska

Fan den måste ju vara tillgjort. Tyckte mig höra ganska bra engelska i ett program, dock bara några meningar, så han kanske helt enkelt fick lite flyt i just dessa meningar
Citera
2010-11-15, 23:18
Medlem
Spanish_Johnnys avatar
Är det bara jag som har dåligt språköra eller är det bara massa svenskar som pratar engelska på ESA? Både G-simulatormannen och syrgasmannen pratar ju värre svengelska än Felix själv.
... och där kom en tredje gubbe som var ännu värre.
Senast redigerad av Spanish_Johnny 2010-11-15 kl. 23:22.
Citera
2010-11-15, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spanish_Johnny
Är det bara jag som har dåligt språköra eller är det bara massa svenskar som pratar engelska på ESA? Både G-simulatormannen och syrgasmannen pratar ju värre svengelska än Felix själv.

Letade upp den här tråden för att jag tänkte samma sak.
Citera
2010-11-15, 23:29
Medlem
Vad hette låten dom spelade nyss? (När dom åkte segway i stan)
Citera
2010-11-16, 02:18
Medlem
midnighttrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spanish_Johnny
... och där kom en tredje gubbe som var ännu värre.

hade exakt samma tanke därför gick jag in i tråden. de var garanterat svenskar, undra om de blev tillsagda att prata engelska istället så att felix kunde få löjla sig med sin engelska mer av programtiden.
Citera
2010-11-16, 03:15
Bannlyst
Det blir så dåligt när Felix med sin dåliga engelska ska försöka vara ironisk och skämta, man hör ju inte ironin i rösten, och dom förstår ju många gånger inte vad han menar, så det blir mest pinsamt.
Citera
2010-11-16, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av midnighttrain
hade exakt samma tanke därför gick jag in i tråden. de var garanterat svenskar, undra om de blev tillsagda att prata engelska istället så att felix kunde få löjla sig med sin engelska mer av programtiden.

Haha! Samma här! Var till och med tvungen att kolla en extra sväng på Play för att verkligen se (höra) igen. Helt övertygad om att alla tre är svenskar. En började till och med att skratta när Felix sa nått kul till Sara på svenska!

Otroligt fånigt att ha svenskar som ska prata engelska. Är det någon som är lite insatt i produktionen? Hur tänkte de egentligen!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in